Ίσως το πιο ειλικρινές “gay-friendly” διαφημιστικό…

13/03/2014
antivirus magazine διαφήμιση

screen_shot_20140311_at_4.00.56_pm.png.CROP.promovar-mediumlarge.00.56_pmΓια χρόνια ο χώρος του μάρκετινγκ αδυνατούσε να ενσωματώσει θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού σε διαφημιστικά μηνύματα. Ακόμα και όταν το προσπαθούσε, συνήθως αναλωνόταν στη χρήση κακόγουστου gay-friendly χιούμορ ή μηνυμάτων που μπέρδευαν τον κοινό.

Τους τελευταίους μήνες όμως παρατηρούμε μια αλλαγή στον τρόπο σκέψης των διαφημιστών, καθώς και μια προσπάθεια άμεσης προσέγγισης του LGBT κοινού. Ποιος δε θυμάται  το διαφημιστικό σποτ της Coca-Cola κατά τη διάρκεια του Super-Bowl κα που παρουσίαζε ένα gay ζευγάρι της καθημερινότητας. Βέβαια η σκηνή ήταν αρκετά φευγαλέα για να έχει κάποια επίδραση.

Τη σκυτάλη αυτή τη φορά παίρνει το νέο διαφημιστικό μήνυμα των «Honey Maid graham crackers». Μια 100% gay-friendly διαφήμιση που αποτυπώνει με συγκινητικό τρόπο την υποστήριξη και την αγάπη που μοιράζεται ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι ανδρών με τον αξιαγάπητο γιο τους και το νεογέννητο μωρό τους.

Vasilis Thanopoulos

Από μικρός ήθελα να γίνω αστροναύτης. Εξάλλου, πάντα θυμάμαι να μου λένε ότι "πετάω στα αστέρια". Λόγω όμως σχετικής υψοφοβίας αποφάσισα να αλλάξω επαγγελματικό προσανατολισμό και να γίνω δημοσιογράφος (απ' το κακό στο χειρότερο), Μπήκα στο Πάντειο (Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού) και λίγους καφέδες αργότερα πήρα το πτυχίο μου. Έκτοτε το επαγγελματικό μου μετερίζι με έχει οδηγήσει στην πόρτα ανθρωπιστικών οργανισμών (Διεθνή Αμνηστία, Έλιξ) αλλά και πολλών έντυπων και διαδικτυακών μέσων (Esquire, Nitro, Protagon, κλπ). Η σχέση μου με το Antivirus ξεκίνησε τυχαία τον Μάρτιο του 2013. Έκτοτε έγινε λατρεία... Είτε εδώ είτε στο περιοδικό, όλο και κάπου θα με πετύχετε. Αν τώρα θέλετε να κάνετε και κάποιο σχόλιο... θα με βρείτε στο [email protected]. Cu!




Δες και αυτό!