Τα Starbucks της Ινδίας κυκλοφόρησαν μια συγκινητική διαφήμιση που δείχνει δύο γονείς που αποδέχονται την τρανς κόρη τους.
Η διαφήμιση διάρκειας δύο λεπτών, μέρος της καμπάνιας «It Starts With Your Name» των Starbucks India, ξεκινά με δύο γονείς να κάθονται νευρικά σε ένα καφέ περιμένοντας το παιδί τους. Ο πατέρας καλεί το παιδί στο τηλέφωνο, που βλέπουμε να προβάλλεται στην οθόνη ένα αρρενωπό πρόσωπο και το όνομα «Arpit» κατά την κλήση.
Your name defines who you are – whether it’s Arpit or Arpita. At Starbucks, we love and accept you for who you are. Because being yourself means everything to us. #ItStartsWithYourName. pic.twitter.com/DKNGhKZ1Hg
— Starbucks India (@StarbucksIndia) May 10, 2023
Όταν το παιδί δεν απαντά στην κλήση, η μητέρα λέει στον πατέρα: «Άκου… μην θυμώσεις αυτή τη φορά σε παρακαλώ». Σε αυτό το σημείο, το παιδί τους (την οποία υποδύεται η τρανς Ινδή ηθοποιός Sia) περνάει την πόρτα του καφέ με τα μακριά της μαλλιά, τα σκουλαρίκια της και ένα κόκκινο φόρεμα. Αγκαλιάζει τη μαμά της και χτυπά ελαφριά τον πατέρα της στην πλάτη, πριν καθίσει μαζί τους στο τραπέζι.
Μετά από μια τεταμένη στιγμή, η κόρη λέει: «Ευχαριστώ για τη συνάντηση, μπαμπά. Ξέρω ότι έχουν περάσει χρόνια, αλλά σημαίνει τα πάντα για μένα». Ο πατέρας κοιτάζει κάτω και χαμογελάει ελαφρά. Στη συνέχεια σηκώνεται και τη ρωτά αν θέλει καφέ.
Η μητέρα κρατά καθησυχαστικά το χέρι της κόρης της, καθώς ο πατέρας παραγγέλνει. Όταν οι καφές είναι έτοιμοι η barista φωνάζει: «Τρεις καφέδες για την Arpita», που σημαίνει ότι ο πατέρας της σεβάστηκε την ταυτότητα της κόρης του χρησιμοποιώντας το σωστό όνομα.
Απευθυνόμενος στην κόρη του, ο πατέρας λέει, «Για μένα, είσαι ακόμα το παιδί μου, μόνο ένα γράμμα έχει προστεθεί στο όνομά σου.» Η κόρη φαίνεται πραγματικά συγκινημένη από τα λόγια του, καθώς ο πατέρας απλώνει το χέρι του στο τραπέζι για να κρατήσει το χέρι της κόρης του σε υποστήριξη. Η οικογένεια τότε χαμογελάει και πίνει καφέ.
«Με την καμπάνια #ItStartsWithYourName – ελπίζουμε να προωθήσουμε περαιτέρω το μήνυμα ότι είμαστε μια φιλόξενη, χωρίς αποκλεισμούς επωνυμία, όπου τίποτα δεν έχει σημασία για εμάς περισσότερο από την άνεση των πελατών μας», δήλωσε η Deepa Krishnan, επικεφαλής μάρκετινγκ των Starbucks India. «Κατανοούμε ότι οι πελάτες μας απολαμβάνουν και εκτιμούν την ατομικότητά τους και είμαστε πάντα έτοιμοι να το γιορτάσουμε μαζί τους».
Στις ΗΠΑ, τα Starbucks έχουν τέλεια βαθμολογία 100 στα 100 στον Δείκτη Εταιρικής Ισότητας της Εκστρατείας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ένα μέτρο των πολιτικών μιας εταιρείας υπέρ της LGBTQ+ στον χώρο εργασίας. Η ασφάλιση υγείας της εταιρείας παρέχει κάλυψη για φροντίδα που επιβεβαιώνει το φύλο για υπαλλήλους που εργάζονται κατά μέσο όρο τουλάχιστον 20 ώρες την εβδομάδα. Η κάλυψη περιλαμβάνει μείωση ή αύξηση στήθους, θηλυκοποίηση προσώπου, μεταμοσχεύσεις μαλλιών και άλλες ανάγκες.
Τον Μάιο του 2022, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα πληρώσει τα έξοδα ταξιδίου για τρανς υπαλλήλους που λαμβάνουν φροντίδα που επιβεβαιώνει το φύλο σε πολιτείες που δεν έχουν περιορίσει αυτή τη φροντίδα. Η εταιρεία επίσης εκνευρίζει τακτικά τους δεξιούς Χριστιανούς γράφοντας γενικά «Καλές Γιορτές» αντί για “Καλά Χριστούγεννα.”
https://www.youtube.com/watch?v=YyKOc8M5w-s