Σε μια δεκαπεντασέλιδη έκθεση, με τίτλο “Συνοπτική έκθεση θέσεων Αντρέα Πιτσιλλίδη και σύντομα σχόλια για το σκεπτικό επιλογής των συγκεκριμένων αποσπασπάτων”, η τριμελής επιτροπή της Ιεράς Συνόδου στην Κύπρο αμφισβητεί σθεναρά τις θέσεις που δημόσια εξέφρασε ο θεολόγος, γύρω από τις εκτρώσεις, το γάμο, την ομοφυλοφιλία, τη νηστεία, τα μνημόσυνα και άλλα πολλά.
Συγκεκριμένα, η Επιτροπή αμφισβητεί ότι η ομοφυλοφιλία μπορεί να οφείλεται σε γονιδιακές και ορμονικές επιλογές της φύσης χαρακτηρίζοντας κάποιες απόψεις του κυρίου Πιτσιλίδη ως «παρερμνηνείες ή στρεβλώσεις της Θείας Αποκάλυψης”.
“Ο Χριστός, όχι μόνο κάνει λόγο για το βδέλυγμα της ομοφυλοφιλίας, αλλά και βεβαιώνει την καταδίκη της από τον Θεό. Πώς λοιπόν ο Α.Π. συγχέει τα φύλα και δικαιολογεί την επαίσχυντη πράξη της ομοφυλοφιλίας, διαστρεβλώνοντας τον όρο “άνθρωπος”; Επιπρόσθετα, η ομοφυλοφιλία, τόσο με την ειδεχθή πράξη της αρσενοκοιτίας, όσο και με την αποτρόπαιη πράξη της θηλυμανίας, καταδικάζονται από τον Απόστολο Παύλο, ο οποίος τις κατατάσσει, ως το κακό παρακολούθημα της αποστασίας του ανθρώπου”, αναφέρεται.
Σε ο,τι αφορά τις εκτρώσεις, η επιτροπή απορρίπτει τη θέση του κ. Πιτσιλλίδη ότι ουσιαστικά η ζωή ξεκινά μετά την 54η ημέρα κύησης, ξεκαθαρίζοντας ότι πιστεύει στην «εξ άκρας συλλήψεως».
Η επιτροπή διαφωνεί επίσης με τον Ανδρέα Πιτσιλλίδη, και για το ότι εξομολόγηση μπορεί να είναι η αλληλοσυγχώρεση μεταξύ δύο ανθρώπων καθώς και με την άποψή του ότι με το να ανοίξει κάποιος το στόμα του και να σου βάλει τη λαβίδα στο στόμα δεν σημαίνει πως αυτό αποτελεί από μόνο του «Θεία Ευχαριστία».
Πηγή: sigmalive