Ο Φώτης Σεργουλόπουλος σε συνέντευξή του στην εκπομπή “Σημείο Συνάντησης” με την Τζένη Μπότση στην ΕΡΤ, μεταξύ άλλων, μίλησε και για τα δικαιώματα τεκνοθεσίας ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων, τονίζοντας ότι η Πολιτεία οφείλει να ακολουθήσει τις ανάγκες των πολιτών της.
«Για τον κόσμο που δε συμφωνεί με μένα ή με τις κινήσεις μου δεν με αφορά καθόλου, γιατί δε συμφωνώ κι εγώ με τις δικές τους κινήσεις. Υπάρχει μια μερίδα κόσμου με την οποία δε συμφωνώ καθόλου, δε βγαίνω να το λέω, αυτοί βγαίνουν και το λένε. Αυτό που εγώ περιμένω εντός 2020 είναι την Πολιτεία, η Πολιτεία πρέπει να ακολουθεί τις ανάγκες των πολιτών της. Οι ανάγκες των πολιτών είναι συγκεκριμένες και προοδεύουν» .
«Είδα την ημέρα της γυναίκας μια ανακοίνωση σε μια εφημερίδα ότι οι γυναίκες δε θα πρέπει να ψηφίζουν, διότι δεν μπορούν να συντονιστεί η έμμηνος ρήση και δε θα έχουν το θυμικό για να ψηφίσουν σωστά. Αυτό υπήρχε σα μία άποψη τότε. Έχει ξεπεραστεί όμως αυτή η άποψη. Ακόμα και η γυναίκα δεν είναι πολύ ίση, δεν έχει τις ίδιες ευκαιρίες με έναν άντρα – είναι ολοφάνερο αυτό» .
«Προοδεύουμε και θεσπίζονται νόμοι. Όταν λοιπόν ένας άνθρωπος κάνει ένα παιδί κι εγώ αποφασίζω να παντρευτώ έναν άλλον άνθρωπο, ανεξαρτήτως φύλου, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο απαγορεύουν στον σύντροφό μου, ή στη σύντροφό μου – στη σύντροφό μου θα το επιτρέψουν – να γίνει ο δεύτερος γονιός του. Όταν ένα παιδί μεγαλώσει και δει έναν άλλον άνθρωπο μέσα στην οικογένειά του, τον οποίο θεωρεί οικογένειά του, όταν χάσει τον βιολογικό του πατέρα, μπορεί να τον χάσει από ατύχημα, από αρρώστια, από γηρατειά από οτιδήποτε, θα μείνει μόνο του και δε θα ακολουθήσει τον δεύτερο γονιό του, που έχει συνηθίσει μέσα στο σπίτι» .
«Πιστεύω ότι αυτό είναι μία πράξη που πρέπει να σκεφτεί η Πολιτεία, διότι υπάρχει αυτή η ανάγκη. Όταν δε δίνεις τα ίδια δικαιώματα σε όλους τους πολίτες, όταν πολίτες δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα σε πολίτες που φορολογούνται, επιχειρούν, είναι γιατροί, είναι δάσκαλοι – στηρίζεσαι λοιπόν σε αυτούς τους ανθρώπους και δεν τους δίνεις τα ίδια δικαιώματα, αυτό είναι παράλογο. Αυτό είναι το παράλογο, όχι το άλλο» .