Ο βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας, Σπύρος Μπιμπίλας, κατέθεσε ερώτηση προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τη μη ανάρτηση των αφισών του Pride στους σταθμούς μετρό της Αθήνας.
Με θέμα την “αναιτιολόγητη απόρριψη του αιτήματος του Athens Pride για ανάρτηση αφισών στους σταθμούς του Μετρό”, ο βουλευτής ρωτά το σχετικό υπουργείο: “πώς εξηγείται η απόρριψη του αιτήματος παρά την ύπαρξη διαθέσιμων χώρων; Γνωρίζετε εάν η απόφαση ελήφθη από τη διοίκηση της εταιρείας ή αν υπήρξε πολιτική κατεύθυνση ή παρέμβαση;”.
Επιπλέον, ρωτάει αν η συγκεκριμένη απόφασει συνδέεται με την προσπάθεια απεύθυνσης σε συντηρητικούς ψηφοφόρους.
“Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει η Κυβέρνηση ώστε να διασφαλιστεί ότι οι αποφάσεις δημόσιων επιχειρήσεων για την προβολή κοινωνικών και ενημερωτικών μηνυμάτων λαμβάνονται με αντικειμενικά, διαφανή και αμερόληπτα κριτήρια, χωρίς αποκλεισμούς ή διακρίσεις;”, συμπληρώνει.
Όπως αναφέρεται στην επίκαιρη ερώτηση, το Athens Pride “δέχθηκε ένα πλήγμα από την απόφαση της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. Να απορρίψει το αίτημα για ανάρτηση ενημερωτικών αφισών στους χώρους των σταθμών του Μετρό, παρά το γεγονός ότι η διοργάνωση ακολούθησε τη νόμιμη και προβλεπόμενη διαδικασία και παρά το γεγονός ότι, όπως αποδείχθηκε, υπήρχαν πλείστοι διαθέσιμοι χώροι”.
Και προσθέτει: “Μέσα στο ολοένα και αυξανόμενο αρνητικό και ομοφοβικό κλίμα που καλλιεργείται ακόμα και μέσα στη Βουλή, την αυξανόμενη ρητορική μίσους, βίας, μισαλλοδοξίας, ρατσισμού, μισογυνισμού και διακρίσεων, κινήσεις όπως αυτή περιορίζουν την ορατότητα των θέσεων της κοινότητας και αποτελούν σαφή πολιτική θέση απέναντι στα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα”.
Μάλιστα, καταλήγει τονίζοντας ότι για πρώτη φορά “ούτε η Βουλή ντύθηκε στα χρώματα του pride ούτε η κυβερνητική παράταξη συμμετείχε, όπως άλλες χρονιές με εκπροσώπους της σε καμία από τις εκδηλώσεις”.









