Μία δημοφιλής -πλέον- διαφήμιση για ασφάλιση σπιτιού, που δείχνει ένα παιδί να εκφράζεται ελεύθερα, έχει προκαλέσει ένα φάσμα συναισθημάτων στα social media.
Το διαφημιστικό σποτ, διάρκειας μόλις ενός λεπτού, που διαφημίζει τη βρετανική εταιρεία John Lewis, δείχνει ένα νεαρό αγόρι να παίζει με το μακιγιάζ, το φόρεμα, και τις γόβες της μητέρας του, και να ξεχύνεται καταστροφικά σε όλο το σπίτι, προκαλώντας τυχαίες ζημιές, ενώ κάνει lip sync το “Edge of Seventeen” του Stevie Nicks.
Παρόλο που η διαφήμιση δεν αναπαριστά ακριβώς όλες τις ασφαλιστικές καλύψεις σπιτιού που προσφέρει η εταιρία, είναι σίγουρα μια διασκεδαστική γιορτή αυτού του παιδιού, που παίζει και εκφράζεται ακριβώς όπως θέλει.
«Αφήστε τη ζωή να συμβεί», καταλήγει η διαφήμιση.
«Θέλαμε να δώσουμε χαρά, ελευθερία και χιούμορ σε αυτήν την καμπάνια», δήλωσε η Claire Pointon, διευθύντρια πελατών για την John Lewis, προσθέτοντας:
«Η ιστορία στην οποία καταλήξαμε το εκπληρώνει, με την ιδέα ότι όταν έχετε ασφάλιση σπιτιού από την John Lewis, με την επιλογή της κάλυψης «τυχαίας ζημιάς», δε χρειάζεται να ανησυχείτε πια, μπορείτε απλώς να «αφήσετε τη ζωή να συμβεί».
Το διαφημιστικό έχει περίπου 4,3 χιλιάδες likes στο YouTube και -δυστυχώς- 8,5 χιλιάδες dislikes με πολλά επικριτικά ομο/τρανσφοβικά σχόλια.
Ο Stevie Nicks, του οποίου ακούγεται το τραγούδι, δεν έδωσε τόσο σημασία στις αρνητικές κριτές και τα τρανσφοβικά και ομοφοβικά σχόλια. Αντίθετα, μοιράστηκε το βίντεο στο Twitter, σχολιάζοντας απλώς, «Το λατρεύω!»