Τα παιδιά που φοιτούν σε συμπεριληπτικά και υποστηρικτικά σχολεία έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν μια επιτυχημένη ακαδημαϊκή καριέρα, και να αποφοιτήσουν όντας σίγουρα για τις επιλογές τους, επιβεβαιώνουν οι ειδικοί.
Μπορεί να μην αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα σχολεία που προσφέρουν φροντίδα, και ασφάλεια και ενθάρρυνση στα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά, έχουν και πιο θετικό αντίκτυπο σε αυτά, αλλά είναι καλό να επιβεβαιώνεται και να διαδίδεται και από τους ειδικούς.
Ο επίκουρος καθηγητής Vincent Pompei του San Diego State University και η καθηγήτρια Ψυχολογίας της Σχολής Ψυχολογίας του Loyola Marymount University, Emily Fisher, σε πρόσφατη συνέντευξης τους δήλωσαν ότι η υποστήριξη των ΛΟΑΤΚΙ+ μαθητών είναι ένα win-win σενάριο.
Οι δύο ειδικοί ρωτήθηκαν για τα πρόσφατα νομοσχέδια που εισήγαγε ο κυβερνήτης Gavin Newsom για την προστασία των ΛΟΑΤΚΙ+ νέων στην Καλιφόρνια. Και οι δύο υποστήριξαν ότι τέτοιου είδους νομοσχέδια έχουν μακροπρόθεσμα οφέλη τόσο για τους μαθητές, ΛΟΑΤΚΙ+ και μη, όσο και για τα σχολεία τους.
Υποστήριξαν ότι για παράδειγμα με τη συμπεριληπτική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με όλο το φάσμα της ανθρώπινης ποικιλομορφίας, κάτι που «μπορεί να αλλάξει τις κοινωνικές συμπεριφορές απέναντι σε συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων».
Η Pompei πρόσθεσε: «Στην πραγματικότητα έχουμε καλά τεκμηριωμένη έρευνα που λέει ότι όταν τα σχολεία κάνουν τέτοιες κινήσεις, όχι μόνο οι ΛΟΑΤΚΙ+ μαθητές αισθάνονται πιο ασφαλείς στο σχολείο, αλλά και οι μη-ΛΟΑΤΚΙ+ συμμαθητές τους. Οπότε, είναι ένα κέρδος για όλους».
«Όταν τα παιδιά αισθάνονται ασφάλεια, η ακαδημαϊκή επίδοση αυξάνεται, η σχολική τους φοίτηση βελτιώνεται και η πιθανότητα να αποφοιτήσουν από το κολέγιο και να είναι έτοιμα για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία είναι μεγαλύτερη.
Ας ελπίσουμε ότι είναι θέμα χρόνου να ακολουθήσει το παράδειγμα και το ελληνικό κράτος, και να καταλάβει όλος ο κόσμος, γονείς και μη, ότι η συμπεριληπτική εκπαίδευση και τα συμπεριληπτικά σχολικά περιβάλλοντα μόνο καλό κάνουν στα παιδιά.