Dr. Pepper – Διαφημιστικό όλο γλύκα

15/01/2012
antivirus magazine διαφήμιση

“Ένας και μοναδικός” είναι ο γενικός τίτλος του νέου, feel good διαφημιστικού του Dr. Pepper, ενός από τα πιο γνωστά αναψυκτικά της Αμερικής.

Το κομμάτι που ακούγεται στη διαφήμιση είναι μια νέα διασκευή του “I’ve Gotta Be Me”, του Sammy Davis Jr.

Την νέα εκτέλεση ερμηνεύει ο τραγουδιστής των OneRepublic, Ryan Tedder.

Ο Δρ. Πέππερ είναι 5ος σε πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ την πρώτη θέση κρατάει η γνωστή μας Coke.

Πληροφοριακά τα πρώτα 10 αναψυκτικά – σόδες στις Ηνωμένες Πολιτείες για το 2011 είναι τα παρακάτω:

1 Coke (Coke) 17.0 (μερίδιο αγοράς), [-0.5% πτώση σε σχέση με το 2010]
2 Diet Coke (Coke) 9.9 [ -1.0%]
3 Pepsi-Cola (PepsiCo) 9.5 [ -4.8%]
4 Mt. Dew (PepsiCo) 6.8 [+0.5%]
5 Dr Pepper (DPS) 6.3 [+2.8%]
6 Sprite (Coke) 5.6 [+2.0%]
7 Diet Pepsi (PepsiCo) 5.3 [-5.2%]
8 Diet Mt Dew (PepsiCo) 2.0 [+5.8%]
9 Diet Dr Pepper (DPS) 1.9 [+5.6%]
10 Fanta (Coke) 1.8 [+1.0%]




Δες και αυτό!