Διαφημίσεις εμπνευσμένες από τη Barbie χλευάζουν συντηρητικούς βουλευτές

02/08/2023
από
Twitter/LGSM
Ψεύτικες διαφημίσεις εμπνευσμένες από τη Babrie εθεάθησαν σε όλο το Λονδίνο, αυτή τη φορά στοχεύοντας τους βουλευτές των Βρετανών Συντηρητικών, Kemi Badenoch, Dominic Raab και Liz Truss, μεταξύ άλλων.

Οι νέες διαφημίσεις διακόσμησαν όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς του Λονδίνου, ένα μήνα μετά το βίαιο κατέβασμα παρόμοιων εικόνων με τον Rishi Sunak και τη Suella Braverman.

Η ομάδα πίσω από τις διαφημίσεις, Lesbians and Gays Support the Migrants (LGSM), δημοσίευσε τη Δευτέρα (31 Ιουλίου) στο Twitter τις αφίσες που τοποθετήθηκαν στο μετρό του Λονδίνου.

«Φαίνεται ότι μερικές ακόμη Barbies και Kens έχουν προστεθεί στο Kendom των c**ts», έγραψε η ομάδα σε μια ανάρτηση.

Παρόμοια με τις προηγούμενες αφίσες, κάθε διαφήμιση περιείχε ένα σλόγκαν που έλεγε «Αυτή η Barbie είναι…» ή “Αυτός ο Ken είναι…”, ακολουθούμενο από σχόλια κατά του κάθε βουλευτή των Συντηρητικών.

«Η αφίσα της Liz Truss την περιέγραφε ως «τόσο χρήσιμη όσο ένα χρησιμοποιημένο προφυλακτικό», ενώ η αφίσα του Badenoch έγραφε: «Αυτή η Barbie είναι μια pick-me με  εμμονή στα γεννητικά όργανα», αναφερόμενη προφανώς στην αντί-τρανς ρητορική της Badenoch.

https://twitter.com/lgsmigrants/status/1685935100637192193?s=20

Όλες οι αφίσες περιείχαν στη συνέχεια μια μικρή παράγραφο που επέκρινε κάθε βουλευτή ξεχωριστά μαζί με το hashtag “#ThisBarbieIsAC*nt”.

Μία αφιερωμένη αφίσα στον αναπληρωτή πρόεδρο των Συντηρητικών Lee Anderson έγραφε: «Ο Lee Anderson προέρχεται από την εργατική τάξη, αλλά τώρα λέει ότι μπορείτε να μαγειρέψετε ένα γεύμα από το μηδέν με 30 πένες.

«Ενισχύει τον φασισμό για να τονώσει το εγώ του – είναι και κολλητός με κάποιους νεοναζί. Τι συμβαίνει εδώ, μωρά μου; #TakesMoreThan30pLee».

Η προηγούμενη καμπάνια με τις διαφημίσεις στις στάσεις λεωφορείων αφαιρέθηκε αφού η Transport for London έδωσε εντολή στους υπαλλήλους να «αφαιρέσουν αμέσως κάθε τέτοια αφίσα που βρέθηκε στο δίκτυό μας».

«Αυτές οι προσβλητικές διαφημίσεις δεν έχουν εγκριθεί από την TfL ή τον διαφημιστικό μας συνεργάτη JCDecaux».

Πιστεύεται ότι οι ακτιβιστές τοποθέτησαν τις διαφημίσεις πίσω από τα γυάλινα πάνελ των συρμών, αν και διεξάγεται έρευνα για το πώς κατάφεραν να το κάνουν χωρίς να τα σπάσουν.

Η εκστρατεία έχει ως στόχο να επικρίνει έντονα το πρόσφατα ψηφισμένο νομοσχέδιο για την «παράνομη μετανάστευση», το οποίο σκοπεύει να εμποδίσει όσους διαφεύγουν από τη φτώχεια και τον πόλεμο να φτάσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω της Μάγχης.

Η ομάδα ανέφερε ότι η μεταχείριση των αιτούντων άσυλο από την κυβέρνηση είναι «εξωφρενική, παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα και αποτυγχάνει να προστατεύσει όσους διαφεύγουν από διώξεις».

Η LGSM το χρησιμοποίησε επίσης ως ευκαιρία για να καταδικάσει τις νέες άδειες πετρελαίου και φυσικού αερίου και την αύξηση της φτώχειας στο Ηνωμένο Βασίλειο.

«Μας ξεπλένουν, οικονομικά και πολιτικά, τώρα και για τις επόμενες γενιές», συνέχισε η ομάδα.

«Όχι Mojo Dojo Case House vibes παρακαλώ, είχαμε Kenough».




Δες και αυτό!