Μια διαφήμιση καταστήματος ηλεκτρονικών ειδών, που έδειχνε ένα ζευγάρι γκέι ανδρών να αγκαλιάζεται τρυφερά, για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, στοχοποιήθηκε από ομοφοβικά σχόλια, επειδή, «προφανώς» τα γκέι άτομα «δεν αξίζουν την αγάπη.»
Ένα υποκατάστημα της Top Choice στο Hamrun της Μάλτας, δημοσίευσε μια διαφήμιση για μία ξυριστική μηχανή Phillips στη σελίδα της στο Facebook τη Δευτέρα (8 Φεβρουαρίου).
Ήταν μέρος μιας σειράς διαφημίσεων για την αλυσίδα, που διαθέτει ένα ευρύ φάσμα ζευγαριών, που παρουσιάζουν ένα ηλεκτρονικό προϊόν, ή μια συσκευή.
“Με την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, είναι ώρα να βρεις αυτό το ιδιαίτερο δώρο για το αγαπημένο σου πρόσωπο”, αναφέρει η λεζάντα.
Προσοχή!
Ακολουθούν ομοφοβικά σχόλια
https://www.facebook.com/topchoice.com.mt/posts/3922848834414808
https://www.facebook.com/topchoice.com.mt/posts/3922854857747539
Με την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να πλησιάζει, ήρθε η ώρα να βρείτε αυτό το ιδιαίτερο δώρο για το αγαπημένο σας πρόσωπο.
Ωστόσο, η διαφήμιση που περιείχε δύο κουήρ άνδρες με γένια, που αγκάλιαζαν τρυφερά ο ένας τον άλλον πυροδότησε οργή στα ομοφοβικά άτομα, σύμφωνα με τους Times of Malta.
Συγκεντρώθηκαν με μιας περισσότερα από 1.000 ομοφοβικά σχόλια.
«Αυτό είναι αηδιαστικό», γράφει ένα άτομο.
«Ο Θεός δημιούργησε μόνο δύο διαφορετικά σεξουαλικά όντα – έναν άντρα και μια γυναίκα και όλα τα άλλα είναι η παραβίαση της τάξης του» γράφει ένα άλλο.
“Αυτά είναι μαλακίες”, έγραψε ένα άλλο και συμπλήρωσε ότι “Η εικόνα είναι εντελώς λάθος.”
ΛΟΑΤ+ σύμμαχοι δεν άφησαν τη μικρή ομοφοβική ομάδα να σπιλώσει την πρόοδο
Αντί να αφήσουν τα ομοφοβικά άτομα, πολλά από τα οποία δεν ζουν καν στη Μάλτα, να χαλάσουν αυτόν τον απλό εορτασμό της αγάπης ΛΟΑΤτ+ σύμμαχοι έσπευσαν να αμυνθούν για τη διαφήμιση της Top Choice.
Τόνισαν πως η Μάλτα υπήρξε εδώ και καιρό ένας φωτεινός φάρος, για τα ΛΟΑΤ+ δικαιώματα στην Ευρώπη, ως η πρώτη χώρα της Ε.Ε. που απαγόρευσε τη θεραπεία μεταστροφής, καθώς και η πρώτη που πρόσθεσε την ταυτότητα του φύλου στο Σύνταγμά της ως προστατευόμενη κατηγορία.
Ως αποτέλεσμα, δεν ήθελαν να αφήσουν μια μικρή ομάδα ομοφοβών να λεκιάσει το όνομα της χώρας.
«Εξαιρετική διαφήμιση και σας ευχαριστώ που είστε θαρραλέες/οι στην απόφασή σας», έγραψε κάποιο άτομο.
Ένα άλλο άτομο έγραψε: «Ένα τεράστιο βήμα μπροστά στο μάρκετινγκ σε ένα τόσο ομοφοβικό μέρος. Οι ομοφυλόφιλοι ήταν, είναι και θα είναι πάντα μέρος της κοινωνίας.»
Ένας χρήστης πρόσθεσε: “Αυτή η ενότητα σχολίων είναι τη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ εύθραυστη αρρενωπότητα.”
Ο διευθυντής αγορών και μάρκετινγκ της Top Choice, John Paul Debono, δήλωσε στην εφημερίδα ότι τα λόγια μίσους των ομοφοβικών ήταν «ντροπιαστικά», λαμβάνοντας υπόψη τα άλματα της Μάλτας στα δικαιώματα των ΛΟΑΤ+ ατόμων .
Οι ομοφοβικοί, είπε, έχουν «νοοτροπία προς τα πίσω».
«Σε αυτήν την εκστρατεία, θέλαμε να συμπεριλάβουμε την απεικόνιση αγάπης μεταξύ διαφορετικών ζευγαριών. Στρέιτ, γκέι και λεσβιακά ζευγάρια» , τόνισε.
«Καταλαβαίνουμε ότι σε ορισμένους ανθρώπους μπορεί να μην αρέσουν τέτοιου είδους διαφημίσεις, ωστόσο, ορισμένα σχόλια που δημοσιεύτηκαν ήταν απολύτως ανέντιμα, χυδαία, αηδιαστικά και πολύ ασεβή».