Ομοτρανσφοβικές αντιδράσεις έχουν προκαλέσει φιγούρες στα χρώματα της pride και τρανς σημαίας σε σχολείο της Κομοτηνής.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Φωνή της Ροδόπης, στην είσοδο του 4ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής συμπεριλαμβάνονται πλέον χαμογελαστές πολύχρωμες φιγούρες, με κάποιες από αυτές να είναι στα χρώματα της pride και τρανς σημαίας.
Ωστόσο, όπως ήταν δυστυχώς αναμενόμενο, την όμορφη και συμπεριληπτική πρωτοβουλία έχουν βάλει στο στόχαστρο ομοτρανσφοβικοί γονείς, οι οποίοι διαμαρτύρονται και απαιτούν να μάθουν ποιος ευθύνεται για τη συγκεκριμένη κίνηση.
Σε μια ανάρτηση στο Facebook, ένας γονέας γράφει:
«Μπορώ να σε σεβαστώ αν είσαι άσπρος , μαύρος , κίτρινος αρκεί να μην είσαι απειλή για την χώρα μου. Μπορώ να σε σεβαστώ αν είσαι άλλης εθνικότητας αρκεί να μην είσαι απειλή για την χώρα μου. Μπορώ να σε σεβαστώ αν έχεις διαφορετικές προτιμήσεις στο σεξ , αρκεί να τις κρατήσεις στο κρεβάτι σου και να μην είσαι απειλή για τις αξίες που μεγαλώνω την οικογένεια μου.
«Δεν μπορώ όμως σε καμία περίπτωση να επιβάλουν, στα ανήλικα παιδιά μου , υποσυνείδητα ότι η διαφορετικότητα αυτή θα πρέπει να υψώνεται μέσα σε ένα δημοτικό σχολείο.
«Δεν είδα πουθενά ούτε έναν ήρωα επανάστασης .Δεν είδα πουθενά έναν Έλληνα ολυμπιονίκη. Δεν είδα πουθενά έναν Έλληνα επιστήμονα. Δεν είδα σε κανένα τοίχο έναν Έλληνα που να μάτωσε για την πατρίδα μας.
«Ποιος ο λόγος να πονηρευεις αθώα παιδιά? Ποιος ο λόγος που κρεμάστηκαν αυτά τα σύμβολα μέσα σε δημοτικό σχολείο? Ποιος πήρε την πρωτοβουλία? Είναι γραμμή του υπουργείου Παιδείας, θρησκευμάτων και αθλητισμού? Είναι πρωτοβουλία κάποιου δασκάλου?
«Το να μιλήσεις σε παιδιά δημοτικού για το σεξ κ τα περαιτέρω που ενδεχομένως να μην τα αφορά είναι ένα είδος κακοποίησης.
«Βιάζεις την αθωότητα τους κ την παιδικότητα τους».
Στο ίδιο αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ κλίμα είναι και τα σχόλια κάτω από την ανάρτηση, με πολλούς χρήστες να δηλώνουν ότι θέλουν να κατέβουν οι φιγούρες, καλώντας τη διευθύντρια να δώσει εξηγήσεις.
Ας ελπίσουμε οι φιγούρες να παραμείνουν στη θέση τους, περνώντας ένα μήνυμα συμπερίληψης, αποδοχής και αλληλεγγύης.