Τα αποτελέσματα του Ελληνικού τελικού

antivirus magazine διαφήμιση

Με ποσοστό 36,72% το τραγούδι «Alcohol is free» των Koza Mostra κατέκτησε τις καρδιές των Ελλήνων τηλεθεατών που το επέλεξαν τη Δευτέρα να είναι η ελληνική συμμετοχή στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision.

Το ποσοστό αυτό, εξασφάλισε στο τραγούδι μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους υποψηφίους του «Eurosong 2013 – a MAD show» και έτσι πήρε το εισιτήριο για το Μάλμε της Σουηδίας. Τόσο ο αριθμός ψήφων όσο και τα ποσοστά τηλεθέασης ήταν πολαπλάσια σε σχέση με την περσινή διοργάνωση – φιάσκο που μεταδόθηκε από τη ΝΕΤ απευθείας από γνωστό εμπορικό κέντρο.

Συγκεκριμένα τον τελικό παρακολούθησαν από το Gazi Music Hall 1.072.126 τηλεθεατές (3.349.975 την είδαν για τουλάχιστον 1′). Το μέσο μερίδιο τηλεθέασης ανήλθε στο 22%, αγγίζοντας ακόμα και το 30,5%, ενώ το ανάλογο ποσοστό για τις γυναίκες ηλικίας 15-24 ετών έφτασε το 46,7%. Στα νεανικά κοινά, το μέσο μερίδιο τηλεθέασης ανήλθε σε 30,3%.

1) Alcohol is free: televoting: 20,45% jury 16,27% total : 36,72
2) Angel televoting: 9,54 jury 15,08 % total : 24,61
3) One last kiss : televoting: 12,03% jury : 11,51 total : 23,54
4) Xilies ke mia nyxtes : televoting 7,98 jury 7,14 total : 15,13

ΠΗΓΗ: ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ / YAHOO.GR NEWS

Φώτης Κωνσταντόπουλος / www.oikotimes.com

Journalist and freelance blogger with passion about music and events. Following the Eurovision Song Contest since 1996 with the printed version and with the online edition of oikotimes.com since 2001. Working on major events like MAD VMA, MADwalk, Positive Energy Day and following travel, theatre, festival events to review them.




Δες και αυτό!