Τέλος οι στερεοτυπικές διαφημίσεις στη Μ. Βρετανία

14/12/2018
από

H επιτροπή σχετικά με τον έλεγχο των διαφημίσεων στη Μ. Βρετανία ανοκοίνωσε ότι θα απαγορεύσει όλες τις διαφημίσεις που προωθούν τα στερεότυπα με βάση το φύλο.

Ο λόγος για την Committee of Advertising Practice (CAP), η οποία δήλωσε πως τα στερεότυπα στις διαφημιστικές καμπάνιες “συμβάλλουν στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους μέσα στην κοινωνία”.

Η απόφαση αυτή θα τεθεί σε εφαρμογή τον Ιούνιο του 2019 και θα θέσει εκτός τις διαφημίσεις που φασίζονται σε κλισέ γύρω από το φύλο. Για παράδειγμα, γυναίκες που κάνουν καλύτερα τις δουλειές στο σπίτι από τους άνδρες.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της επιτροπής, «τα επιβλαβή στερεότυπα μπορούν να περιορίσουν τις επιλογές, τις προσδοκίες και τις ευκαιρίες των παιδιών, των νέων και των ενηλίκων».

“Αυτές οι παραδοσιακές απεικονίσεις στην πραγματικότητα, θα μπορούσαν να αποτρέψουν τους ανθρώπους από την εκπλήρωση των δυνατοτήτων τους ή από την προσέλκυση ορισμένων θέσεων εργασίας και βιομηχανιών, φέρνοντας το κόστος για τα άτομα και την οικονομία».




Δες και αυτό!