Πέντε συν μία πρόσφατες queer διαφημίσεις στην Ελλάδα

05/09/2018
από

Εδώ και μερικά χρόνια διάφορα τμήματα μάρκετινγκ γνωστών εταιριών φαίνεται να στρέφονται σε μία πιο queer αισθητική.

1. DUO

Τον Απρίλιο του 2013 έκανε την εμφάνισή της η διαφήμιση της DUO, με ένα ομόφυλο ζευγάρι. Την εποχή εκείνη, όλα τα στερεοτυπικά στοιχεία, που αναγνώριζε η ελληνική κοινωνία στην gay ανδρική κοινότητα, δυστυχώς, ήταν εκεί. Όλα όμως!


2. Jumbo

Τον Οκτώβριο του 2017, έτσι ξαφνικά, εμφανίστηκε η καμπάνια των Jumbo, όπου μετά από τόσες σεξιστικές διαφημίσεις, με αποκορύφωμα το Χτύπα σαν άνδρας” με τη Λαίδη, μας εξέπληξε ευχάριστα με την καμπάνια Η δημοκρατία της χαράς.” 

Τότε τα Jumbo είχαν σημειώσει: “Η πρώτη corporate διαφημιστική καμπάνια “Κοινωνικής Παρέμβασης” είναι γεγονός και έτοιμη να σπάσει κάθε στερεότυπο (κοινωνικό ή ρατσιστικό)… με χιούμορ, τρυφερότητα και αναπάντεχες αλήθειες! Γιατί η έννοια της Δημοκρατίας στις μέρες μας, είναι πιο επίκαιρη και αναγκαία από κάθε άλλη φορά!


3. Vodafone

Λίγες μέρες μετά, με αφορμή την Spirit Day, η Vodafone δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ με μότο «Δεν είσαι μόνος, μόνη, μόνο…” για το bullying.


4. Goody’s

Το Μάιο του 2018 τα Goody’s δημιούργησαν μία απόλυτα νεανική και queer διαφήμιση, που μας άφησε με ανοιχτό το στόμα, αν σκεφτεί κανείς ότι αυτό το σποτ παιζόταν στην ελληνική τηλεόραση. Δυστυχώς, μετά συνέβησαν αυτά.


5. ΑΝΤ1

Και φτάνουμε στον Σεπτέμβριο του 2018, όπου έρχεται ο τηλεοπτικός σταθμός του ΑΝΤ1, που έχει φιλοξενήσει, εδώ και δεκαετίες, του κόσμου τα ομοφοβικά και σεξιστικά σχόλια! Για να μη θυμηθούμε τη συνέντευξη του Νότη Σφακιανάκη

Κι όμως, κυκλοφόρησε μόλις τη φετινή του καμπάνια με το hashtag #EimasteEna, όπου προβάλλονται μεταξύ άλλων, ομόφυλα ζευγάρια, ανδρών και γυναικών, καθώς και μία πολύχρωμη οικογένεια.

https://www.youtube.com/watch?v=Ln1TkyHLQe8


+1 BONUS: Aegean

Μπορεί να μην είναι τηλεοπτική η διαφήμισή της, αλλά το 2017, η Aegean κυκλοφόρησε την ακόλουθη έντυπη διαφήμιση στην Ελλάδα. Όταν μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες της χώρας δημιουργεί μία τέτοια διαφήμιση δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη.

 




Δες και αυτό!