Τέρμα πια στα στερεοτυπικά μοντέλα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε όλα αυτά τα χρόνια από τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με την κοσμετολογία. 

Όλο και περισσότερες εταιρείες καλλυντικών ανοίγουν τις πόρτες τους (και τα μυαλά τους) σε queer άτομα, δίνοντας τους τον ρόλο του makeup ambassador και προσφέροντας μια πιο φρέσκια (μη στερεοτυπική) πνοή στον κόσμο της ομορφιάς.

Ας δούμε 8 – τέτοια – παραδείγματα.

Η CoverGirl αξιοποίησε για πρώτη φορά ένα αγόρι, τον James Charles, ο οποίος είναι beauty blogger.

 Manny Gutierrez να αναδείξει τις ικανότητες του.

https://www.instagram.com/p/BP0alCFlof7/?utm_source=ig_embed

Ο Lewys Ball είναι αυτοδίδακτος make-up artist που έγινε ένα απ’ τα πρόσωπα της Rimmel London της καμπάνιας του 2017.

https://www.instagram.com/p/BPaoBrugJth/?utm_source=ig_embed

Ο Gabriel Zamora έγινε ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες ομορφιάς που συνεργάζεται η MAC Cosmetics.

Ο Somizi Mhlongo είναι ο πρώτος άνδρας στην Αφρική, ο οποίος έγινε το πρόσωπο της Black Opal.

Το τρανς μοντέλο Hari Nef πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της L’Oréal Paris, η οποία γιορτάζει την ποικιλομορφία.

Η Gigi Gorgeous, μία ανοιχτά τρανς Youtuber και σταρ του Instagram, συνεργάστηκε με τη Revlon.

https://www.instagram.com/p/BUU_6K4lx-W/

Και τέλος, η Ruby Rose έγινε το πρόσωπο της Maybelline.

Έτσι, έχουμε έναν ανανεωμένο κόσμο καλλυντικών, ο οποίος πλέον καταρρίπτει τα στερεότυπα μεταξύ ανδρών και γυναικών και δίνει ευκαιρίες σ’ όσους έχουν ταλέντο!

του Ανδρέα Πασπαλάκη