Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε, ότι η ψυχική υγεία των LGBTI δασκάλων, ανδρών και γυναικών, που διδάσκουν σε χωριά, βρίσκεται σε κίνδυνο, σε σύγκριση με τον ίδιο πληθυσμό, που διδάσκει σε σχολεία πόλεων.
Περισσότεροι από τους μισούς LGBTI εκπαιδευτικούς βιώνουν κατάθλιψη, με αποτέλεσμα το 46% να παραιτούνται περισσότερο συχνά από την εργασία τους, σε σύγκριση με το 5% που αφορά σε LGBTI εκπαιδευτικούς σχολείων στα αστικά κέντρα.
Η Δρ. Catherine Lee, Διευθύντρια του Τμήματος για την Εκπαίδευση και την Κοινωνική Μέριμνα του Πανεπιστημίου Άνγκλια Ράσκιν, ηγήθηκε της έρευνας, με την ανώνυμη συμμετοχή 100 δασκάλων, ανδρών και γυναικών.
Η ομοφοβία κι η ετεροκανονικότητα αποδείχτηκαν ότι είναι οι δύο βασικές αιτίες, που LGBTI δασκάλες και δάσκαλοι παραιτούνται από τη δουλειά τους. Επιπλέον, το 31% δήλωσε ότι ακούει ομοφοβικό λόγο στην εργασία σε καθημερινή βάση.
“Είπε ότι οι λεσβίες δε γίνονται διευθύντριες σχολείων.”
Καταγράφτηκαν πολύ προβληματικά περιστατικά, όπως τα παρακάτω:
“Μία μητέρα με ρώτησε αν το ότι είμαι gay ταιριάζει με την άσκηση διδασκαλίας.”
“Οι straight δασκάλες και δάσκαλοι συζητούν για τις/τους συζύγους τους, αλλά το να μιλήσω εγώ για τη σύντροφό μου θεωρείται υπερβολή.”
“Ο διευθυντής μου μου είπε να κρατήσω τη σεξουαλικότητά μου για τον εαυτό μου. Και επίσης με ενημέρωσε ότι οι λεσβίες δε γίνονται διευθύντριες σχολείων.”
Χαρακτηριστικά το 40% των LGBTI εκπαιδευτικών δηλώνει, ότι θεωρεί πως ο σεξουαλικός τους προσανατολισμός αποτελεί εμπόδιο για την επαγγελματική τους εξέλιξη.
“Οι LGBTI ταυτότητες των δασκάλων χρειάζεται να αναγνωρίζονται χωρίς φόβο.”
Η Δρ. Lee δήλωσε στο Gay Star News:
“Οι LGBTI ταυτότητες των δασκάλων χρειάζεται να αναγνωρίζονται χωρίς φόβο, έτσι ώστε σε όλα τα σχολεία να κυριαρχεί κλίμα συμπερίληψης και αποδοχής, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στις ζωές όλων όσων ζουν, μαθαίνουν και διδάσκουν στη σχολική κοινότητα.“