Με κάθε δυνατό τρόπο οι καμπάνιες για την ευαισθητοποίηση, εκπαίδευση και ενημέρωση των πολιτών για τα LGBTQI+ δικαιώματα επιδίδονται σε δημιουργικές αφίσες, καλαίσθητες φωτογραφίες, ευρηματικά βίντεο και πρωτότυπα hashtags.
Όσο η συμπεριληπτικότητα κι η καταπολέμιση των διακρίσεων βάσει του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου παραμένουν ζητούμενο, τόσο αυτές οι καμπάνιες είναι απαραίτητες και θα μας συγκινούν.
Πάμε να δούμε μαζί το top 10:
1. #HoldTight
Η καμπάνια από τη Νέα Ζηλανδία που ενθαρρύνει τα ομόφυλα ζευγάρια να κρατιούνται χέρι-χέρι.
2. Kiss With Pride
Η καμπάνια της Absolut που κυκλοφόρησε στις αρχές του καλοκαιριού με αφορμή την 50η επέτειο της μερικής αποποινικοποίησης της ομοφυλοφιλίας στην Αγγλία και την Ουαλία.
3. #aboycantoo
Η φωτογραφική εκστρατεία κατά των έμφυλων στερεοτύπων από την μητέρα και φωτογράφο Kirsten McGoey.
4. Straight but not Narrow
Η καμπάνια αυτή απευθύνεται κυρίως σε εφήβους straight άνδρες, ώστε να τους ευαισθητοποιήσει σχετικά με τους έμφυλους ρόλους, τα έμφυλα στερεότυπα και την ομοφυλοφιλία (2011, ΗΠΑ).
5. Gay δικαιώματα & Bulling
Η καμπάνια κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2013 με σκοπό την ασφάλεια στην καθημερινή μας ζωή. Πρωταγωνιστούσε η Τόνια Σωτηροπούλου κι η υλοποίησή της έγινε σε συνεργασία με το Sodade2.
6. #RedifiningGender
Καμπάνια που μας έρχεται από το Τορόντο, η οποία δημιούργησε αφίσες, με σκοπό την κατάρριψη των στερεοτύπων για το φύλο και την καταπολέμιση της ομοφοβίας, της αμφιφοβίας και της τρανσφοβίας. Δημιουργήθηκε με τη στήριξη της Black Coalition for AIDS.
7. To spot για το “ναι” στην ισότητα στον γάμο της Αυστραλίας
Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας είναι η Dr Kerryn Phelps, ανοιχτά λεσβία γυναίκα, αναπληρώτρια δήμαρχος του Σίδνεϊ.
8. #StopPlumofobia
Μία καμπάνια από τον Ισπανό καλλιτέχνη Lopez Rekarte, για το στερεότυπο κατά της θηλυπρέπειας των ανδρών.
9. Κάντε την Αμερική Gay Ξανά
Η καμπάνια έρχεται από την εταιρία “American Apparel” ως απάντηση στις πολιτικές του Trump.
10. #diplasou #byyourside
Η καμπάνια “ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ” για την ομόφυλη συντροφικότητα κυκλοφόρησε την περίοδο 2016-2017 στη χώρα μας με σκοπό την ευαισθητοποίση και την πρόληψη κατά των διακρίσεων.
Στόχος της Καμπάνιας «ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ» είναι να εξοικειώσει την κοινή γνώμη με την έννοια της συντροφικότητας μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών, καθώς και να επικοινωνήσει στην ελληνική κοινωνία τα συναισθήματα αγάπης και έρωτα, την ανάγκη για αποδοχή από την οικογένεια και τους φίλους και τα χαρακτηριστικά της προοπτικής και της διάρκειας μίας σχέσης που είναι κοινά σε όλα τα ζευγάρια, ετερόφυλα και ομόφυλα.
Αυτή άλλωστε, είναι εδώ και δεκαετίες μία πραγματικότητα για πολλά ομόφυλα ζευγάρια στη χώρα μας.