Ομοφοβικές διαφημίσεις – η συνέχεια

16/11/2012
από
antivirus magazine διαφήμιση

ΤΟ ΕΣΡ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΊ να σφυρίζει αδιάφορα στο θέμα των ομοφοβικών διαφημίσεων του 11880, αλλά οι ομοφυλοφιλικές οργανώσεις δεν είναι διατεθειμένες να κάνουν πίσω.

Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις άρχισαν να προβάλλονται πριν από τέσσερα χρόνια και αποτελούν μνημείο αρνητικών στερεοτύπων για τους γκέι, ενώ μία απ’ αυτές τους χαρακτηρίζει στην ουσία ζώα.

Το θέμα ανέδειξαν τον Φεβρουάριο ομοφυλοφιλικές οργανώσεις. Το ΕΣΡ κώφευσε σε επιστολή τους, αλλά η εταιρεία, προφανώς θορυβημένη, απέσυρε προσωρινά τις διαφημίσεις. Τον Ιούλιο το σποτ με τον Λέλο («Λέλο, μπανάνα») κατέκλυσε και πάλι τα κανάλια.

Οι ομάδες LGBT Κόκκινο (της συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ) και Homophonia έστειλαν νέα επιστολή στο ΕΣΡ, το οποίο όχι μόνο δεν έκανε το ελάχιστο, να ενημερώσει αρμοδίως το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (μετέχουν ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος) και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος, αλλά ζήτησε από τις οργανώσεις να του αναφέρουν ώρα, μέρα και τηλεοπτικό σταθμό προβολής.

Ίσως το ΕΣΡ δεν βλέπει τηλεόραση… Πάντως σίγουρα δεν ακούει τις οργανώσεις, καθώς έχει αφήσει αναπάντητη για περισσότερο από μήνα νέα επιστολή τους, δείχνοντας ότι θεωρεί τους ομοφυλόφιλους πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

Δ.Αγγ. από το transs.gr 

gp

Giannis Papagiannopoulos - Εκδότης του antivirus, Θεωρητικός Φυσικός.




Δες και αυτό!