Εδώ και χρόνια, η Cadbury’s Creme Egg χρησιμοποίησε τις διαφημιστικές καμπάνιες της για να θέσει το ερώτημα «Πώς τρώτε το δικό σας;» οπότε για το 2021, η απάντηση είναι «με ένα ομόφυλο φιλί».

Το πώς θα νιώσετε για το εν λόγω φιλιού μπορεί να είναι ένα διαφορετικό ζήτημα (και μπορεί να εξαρτάται από το αν είστε από τους ανθρώπους που μοιράζονται το φαγητό τους), αλλά η Cadbury έχει κάνει ένα βήμα μπροστά για την εκπροσώπηση της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

Η διαφήμιση, που κυκλοφόρησε τη Δευτέρα (4 Ιανουαρίου), αποτίει φόρο τιμής σε όλους τους διαφορετικούς τρόπους για να απολαύσετε τη δημοφιλή σοκολάτα, από το γλείψιμο, το βούτηγμα με τα δάχτυλα, μέχρι το ψήσιμο σε μπράουνις.

Στη συνέχεια εμφανίζεται ένα ομόφυλο ζευγάρια ανδρών, που γυρίζουν γύρω γύρω παίζοντας, μέχρι του κλειδώνουν τα χείλη τους, ενώ μοιράζονται ένα Creme Egg, με την κρέμα να ξεκινάει να χύνεται αναμεσά τους.

Το ζευγάρι στη διαφήμιση είναι ένα πραγματικό ζευγάρι χορογράφων και συντρόφων στη ζωή: πρόκειται για τον Dale Moran, ο οποίος στο παρελθόν έχει χορογραφήσει για το RuPaul’s Drag Race UK, και τον Callum Stirling, ο οποίος έχει χορέψει για τους Rita Ora και Demi Lovato.

 

 

Η Cadbury δεν είναι η μόνη μάρκα τροφίμων που προχωρά μπροστά όσον αφορά την ΛΟΑΤΚΙ+ εκπροσώπηση. Η Doritos κυκλοφόρησε πρόσφατα μια συγκινητική διαφήμιση που βασίζεται σε πραγματική ιστορία.

Δείτε την: