Αρκεί μία υπέροχα συμπεριληπτική διαφήμιση για την H&M;

10/12/2019
από

Στο νέο διαφημιστικό βίντεο της H&M, ακούγεται η Τζούντι Γκάρλαντ (Judy Garland) να τραγουδά το “Have Yourself a Merry Little Christmas” και ακολουθούνται στιγμές από ένα εύρος ανθρώπων, κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων τους, μεταξύ των οποίων ομόφυλα ζευγάρια και κάθε είδους οικογένεια.

Συγκινητικό, δυνατό, συμπεριληπτικό και από εμπορικής άποψης μάλλον το λες καλό, αν δεν έχεις ιδέα για την H&M, ή αν η διαφήμιση δεν αφορούσε την H&M.

Μάλιστα, το μάντρα του βίντεο είναι: “Enjoy the moments in between” …

Θα μπορέσει άραγε αυτό το βίντεο να ανατρέψει την προηγούμενη ρατσιστική και κακοποιητική πρακτική επικοινωνίας της εταιρείας;

Θυμίζουμε, ότι η γνωστή σουηδική αλυσίδα ρούχων H&M ζήτησε συγνώμη για φωτογραφία μαύρου παιδιού, που φορά ένα φούτερ με τη φράση «η πιο κουλ μαϊμού στη ζούγκλα» . Το συγνώμη ήρθε μετά από παγκόσμια κατακραυγή, μποϊκοτάζ και πτώση των μετοχών της πάνω από 30%.

«Ζητάμε συγνώμη που τραβήχτηκε η φωτογραφία και μετανιώνουμε για την προβολή της, γι’ αυτό, όχι μόνο αποσύραμε τη φωτογραφία, αλλά και το φούτερ παγκοσμίως» είχε ανακοινώσει τότε η H&M.

Μπορεί άραγε ένα συμπεριληπτικό βίντεο να καταφέρει να μας κάνει να ξεχάσουμε τον τρόπο παραγωγής των προϊόντων της, ή να τη συγχωρήσουμε για τη ρατσιστική της καμπάνια το 2018;

Δείτε το:

 




Δες και αυτό!