Βρήκαμε την παρακάτω διαφήμιση στα προφίλ μας, στο Facebook.

“Αυτή είναι η πρώτη μας φορά. Δεν έχουμε κάνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Εσύ;
Λένε ότι πρέπει να είμαστε ανοιχτόμυαλοι και να δοκιμάζουμε τα πάντα, τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας…”

Η διαφήμιση συνοδεύεται μάλιστα και από μια -πειραγμένη- εικόνα τριών ανδρών σε τρυφερές στιγμές.

Πρόκειται για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της ισπανικής διαδικτυακής εταιρείας οπτικών “Hawkers”, στα πλαίσια της επερχόμενης Black Friday.

“Οπότε, χαλάρωσε, πρόσθεσε τρία ζευγάρια γυαλιά ηλίου στο καλάθι σου και πλήρωσε μόνο ένα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας”, συμπληρώνει η λεζάντα της διαφήμισης.

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερες εταιρείες (στην Ελλάδα ελάχιστες) να χρησιμοποιούν αναπαραστάσεις με αναφορά στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Και παρά τον ξεκάθαρα εμπορικό σκοπό τους, οι αναπαραστάσεις αυτές μπορούν να συμβάλλουν στην ορατότητα της κοινότητας. Πιστεύουμε όμως πως για να επιτευχθεί αυτό, χρειαζόμαστε αναπαραστάσεις χωρίς πίξελ και “έξυπνες” λεζάντες προηγούμενης δεκαετίας.

Από μικρός ήθελα να γίνω αστροναύτης. Εξάλλου, πάντα θυμάμαι να μου λένε ότι "πετάω στα αστέρια". Λόγω όμως σχετικής υψοφοβίας αποφάσισα να αλλάξω επαγγελματικό προσανατολισμό και να γίνω δημοσιογράφος (απ' το κακό στο χειρότερο), Μπήκα στο Πάντειο (Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού) και λίγους καφέδες αργότερα πήρα το πτυχίο μου. Έκτοτε το επαγγελματικό μου μετερίζι με έχει οδηγήσει στην πόρτα ανθρωπιστικών οργανισμών (Διεθνή Αμνηστία, Έλιξ) αλλά και πολλών έντυπων και διαδικτυακών μέσων (Esquire, Nitro, Protagon, κλπ). Η σχέση μου με το Antivirus ξεκίνησε τυχαία τον Μάρτιο του 2013. Έκτοτε έγινε λατρεία... Είτε εδώ είτε στο περιοδικό, όλο και κάπου θα με πετύχετε. Αν τώρα θέλετε να κάνετε και κάποιο σχόλιο... θα με βρείτε στο [email protected]. Cu!