Διαφημίσεις στην Αυστραλία δίχασαν το κοινό, όταν κατά την προβολή σερβιέτας, προβλήθηκαν εικόνες με αίμα. Οι εικόνες αυτές λέγεται ότι δεν παραβίασαν τα πρότυπα προβολής, σύμφωνα με τις ρυθμιστικές αρχές, ωστόσο, η κοινή γνώμη είχε έντονες αντιδράσεις.
Οι διαφημίσεις αυτές δημιουργήθηκαν από την Libra και προβλήθηκαν τον περασμένο μήνα προβάλλοντας αίμα στα εσώρουχα και στα πόδια μιας γυναίκας. Τα παράπονα ξεπέρασαν στα εξακόσια, με αναφορές ότι οι διαφημίσεις είναι ακατάλληλες, προσβλητικές, ακόμη και αηδιαστικές. Μάλιστα, αυτός είναι ο μεγαλύτερος αριθμός παραπόνων για διαφήμιση, που έχει καταγραφεί για το 2019.
Ωστόσο, οι ρυθμιστικές αρχές της Αυστραλίας απέρριψαν τις καταγγελίες, τονίζοντας ότι οι εν λόγω διαφημίσεις δεν παραβιάζουν τα πρότυπα προβολής. Αναγνώρισαν το γεγονός ότι μία μερίδα τηλεθεατών προτιμά να μη βλέπει σωματικά υγρά στην τηλεόραση, όμως στη συνέχεια επαίνεσαν το μήνυμα των διαφημίσεων, που προάγει την ισότητα και την απομυθοποίηση της έμμηνου ρύσεως. Ακόμη διευκρίνισαν ότι οι διαφημίσεις δεν παραβίασαν τον κώδικα δεοντολογίας ούτε είναι ακατάλληλες για παιδιά.
Εκπρόσωπος της εταιρεία δήλωσε ότι οι διαφημίσεις είχαν σκοπό την εξάλειψη του ταμπού και της ντροπής πολλών ατόμων γύρω από την περίοδό τους.