Δεύτερο το Νιου Τζέρσεϋ στη διδασκαλία της LGBT ιστορίας στα σχολεία

05/02/2019
από

Το Νιου Τζέρσεϋ έγινε η δεύτερη Πολιτεία, μετά την Καλιφόρνια, που εισάγει νόμο, που θα ορίζει τα σχολεία να διδάσκουν την LGBT ιστορία, κίνηση που χαιρετίστηκε από τις οργανώσεις και τις ομάδες των πολιτικών δικαιωμάτων, ως ένα βήμα προς την ένταξη και τη δικαιοσύνη.

Ο Δημοκρατικός κυβερνήτης Phil Murphy, που κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του υποσχέθηκε να προωθήσει την ισότητα για τα gay, bi και τρανς άτομα, κράτησε τον λόγο του και υπέγραψε το νομοσχέδιο την περασμένη Πέμπτη.

Phil Murphy

Σύμφωνα με το νέο αυτό μέτρο, τα δημόσια σχολεία πρέπει να περιλαμβάνουν στην ύλη τους κεφάλαια σχετικά με την πολιτική, οικονομική και κοινωνική συμβολή ατόμων που είναι gay, bi και τρανς άτομα, αρχής γενομένης από το σχολικό έτος 2020-21. Το νομοσχέδιο απαιτεί επίσης τη διδασκαλία σχετικά με τη συμβολή των ΑμεΑ.

Ο νόμος, ωστόσο, δεν ισχύει για τα ιδιωτικά σχολεία.

“Η νεολαία μας αξίζει να δει πόσο αληθινή είναι η ιστορία της Αμερικής – και πώς μπορούν να αποτελέσουν μέρος της μια μέρα,” δήλωσε ο Christian Fuscarino, εκτελεστικός διευθυντής της ομάδας υπεράσπισης Garden State Equality.

Christian Fuscarino

Οι συντηρητικές οργανώσεις έχουν αντιταχθεί στην πρόταση, λέγοντας ότι οι απαιτήσεις αυτές απομακρύνονται από τις αντιλήψεις των γονιών, ενώ ενθαρρύνουν τα παιδιά να αμφισβητούν τη σεξουαλικότητά τους. Μάλιστα, ο Len Deo, πρόεδρος του Συμβουλίου Οικογενειακής Πολιτικής του Νιου Τζέρσεϋ, δήλωσε ότι δε συμφωνεί με το νομοσχέδιο, επειδή αυτό παραβιάζει τα δικαιώματα των γονέων.

Παρά τον νόμο περί εκφοβισμού του 2011, πολλές/οί φοιτήτριες/τές στο Νιου Τζέρσεϋ εξακολουθούν να λένε ότι αισθάνονται πως παρενοχλούνται, στοχοποιούνται και ότι δεν έχουν υποστήριξη στο σχολείο τους, λόγω του σεξουαλικού τους προσανατολισμού ή του τρόπου με τον οποίο εκφράζουν το φύλο τους, σύμφωνα με τα ευρήματα μιας έρευνας, που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα από το Gay, Lesbian, Straight Education Network (GLSEN).

“Με τη διδασκαλία σχετικά με τις λεσβιακές, gay, bi και τρανς κοινότητες στα σχολεία, οι μαθήτριες/τές θα αισθάνονται πιο συνδεδεμένες/οι, πράγμα που θα βοηθήσει στην ψυχική τους υγεία και ικανότητα μάθησης” , δήλωσε ο Kathryn Dixon, συντονίστρια του Northern New Jersey για το GLSEN.

“Ενισχύεται ο σεβασμός και τη συνδετικότητα και αναπτύσσεται ένας πολιτισμός κι ένα κλίμα, όπου όλες/οι αισθάνονται ασφαλείς” , πρόσθεσε ακόμη.

Τα μαθήματα δεν πρέπει να περιορίζονται μόνο στην ιστορία του LGBT κινήματος, υπογραμμίζει η Dixon, αλλά αντίθετα, χρειάζεται, επίσης, να περιλαμβάνουν καθημερινά παραδείγματα LGBT ατόμων και πολύχρωμων οικογενειών.




Δες και αυτό!