Ομοφοβική έξαρση φαίνεται πως έχει προκαλέσει η νέα διαφημιστική καμπάνια των Jumbo, στην οποία -μεταξύ άλλων- απεικονίζεται και ένα ομόφυλο ζευγάρι. Και ενώ η Ελλάδα μόλις ανακάλυψε τις LGBT+ απεικονίσεις στον χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης, σε αρκετές χώρες αποτελεί ήδη μια συνηθισμένη πραγματικότητα. Για του λόγου το αληθές…
Τhis Free Life (HΠΑ)
To “Τhis Free Life” είχε ως στόχο την LGBTI+ νεολαία που καπνίζει και αναγνωρίστηκε από την “Αssociation of National Advertisers ” για το σημαντικό μήνυμα κατά του καπνίσματος.
Tesco (Μ.Βρετανία)
https://youtu.be/-TV5e_9Pfe4
Lamb (Αυστραλία)
https://youtu.be/-9Ka3a7cdYw
H&M (Σουηδία)
Lloyds Bank (Μ. Βρετανία)
https://youtu.be/siBRvC9YSc4
Colgate (Meξικό)
eBay (Iνδία)
Tylenol (ΗΠΑ)
https://youtu.be/c33dTK7nUqo
Absolut (Σουηδία)
https://youtu.be/YgHCzV2FrSM