Βρισκόμαστε στα μέσα του 2013 και η ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε τη λίστα με τα 20 πιο δημοφιλή brands για την LGBT κοινότητα, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί στο “YouGov’s BrandIndex”, για το τρέχον έτος.
Στην πρώτη θέση συναντάμε για ακόμα μια φορά τον κολοσσό της Google, η οποία μέσα από την εφαρμογή Υoutube σκαρφάλωσε στην κορυφή (κατείχε την 6η θέση το περασμένο έτος) αντικαθιστώντας το λειτουργικό σύστημα Android (Google πάλι), το οποίο φέτος το συναντάμε στη θέση 15.
Σχεδόν τα μισά εμπορικά σήματα της λίστας αυτής(φωτό 2), αναφέρονται στους τομείς της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας. ΥouTube, Netflix, Amazon.com, Samsung, Kindle, iPhone, PBS και ΗΒΟ είναι κάποια από αυτά.
Εκτός της πρώτης εικοσάδας για αυτό το χρόνο, έμεινα τα εμπορικά σήματα των iPad, Disneyland/Disney World, Apple, Advil, LG, Starbucks, Comedy Central, iPod, και Skype, ενώ από την περασμένη χρονιά παρέμειναν στο «Top 20» αυτά των YouTube, Netflix, Samsung, Aleve, Subway, Target, Kindle, Ford, Android, iPhone και PBS. Τέλος, μετά από ένα χρόνο απουσίας επανήλθαν τα brands M&M’s και Trader Joes’s.
Ανεξάρτητα πάντως από την κατάταξη, η εταιρεία Capital one συγκέντρωσε τα περισσότερα κέρδη από υπηρεσίες που προσέφερε στο LGBT κοινό, με μεγάλη διαφορά μάλιστα από τους υπόλοιπους (φωτο 3). Δεύτερη σε κέρδη έρχεται η Coca Cola.
Η λίστα αποτελεί δημιούργημα της υπηρεσίας YouGov BrandIndex, η οποία έχει ως στόχο την καταμέτρηση της δυναμικής ενός προϊόντος.
Τα αποτελέσματα προέκυψαν από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων (buzz score), οι οποίοι προσδιορίζονται ως λεσβίες, gay, bi-sexual και τρανσέξουαλ, στην ερώτηση για το αν έχουν ακούσει κάτι θετικό ή αρνητικό για κάποιο brand, τις τελευταίες δύο εβδομάδες, μέσα από τη διαφήμιση, τις ειδήσεις ή από κάπου αλλού.
Δείτε τη λίστα