Η Apple «εκθρόνισε» την Coca-Cola

01/10/2013
antivirus magazine διαφήμιση

Η Coca-Cola έχασε φέτος τον θρόνο της ως η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο από την Apple και βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση σχετικής κατάταξης, με την Google να καταλαμβάνει την δεύτερη θέση και ως εκ τούτου να προηγείται και αυτή, δείχνει έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας δόθηκαν σήμερα στην δημοσιότητα.

Από το 2000 που καταρτίστηκε για πρώτη φορά ο κατάλογος αυτός του αμερικανικού γραφείου Interbrand, το οποίο ειδικεύεται στην παροχή συμβουλών σε εταιρείες, η αμερικανική εταιρεία αναψυκτικών κατείχε πάντα την πρώτη θέση, καθώς θεωρείτο η εταιρεία με την υψηλότερη αξία στον κόσμο.

Τώρα πια το σκήπτρο ανήκει στην Apple, η αξία της οποίας ανέρχεται σύμφωνα με το γραφείο σε 98,31 δισεκατομμύρια δολάρια και έχει σημειώσει αύξηση 28%.

Στην δεύτερη θέση βρίσκουμε ένα άλλο μεγάλο όνομα της νέας οικονομίας, την Google, η αξία της οποίας υπολογίζεται σε 93,29 δισεκατομμύρια (+34%), σύμφωνα με την έρευνα. Ακριβώς μετά ακολουθεί η Coca-Cola (79,21 δισεκ. δολάρια, +2%).

Την 4η και την 5η θέση καταλαμβάνουν στην συνέχεια αντίστοιχα η IBM (78,80 δισεκ. δολάρια, +4%), και η Microsoft (59,54 δισεκ. δολάρια, +3%).

Η Apple βρισκόταν στην 8η θέση της κατάταξης αυτής το 2011, ενώ η Google στην 4η. Εκείνη την εποχή η Coca-Cola, η IBM και η Microsoft καταλάμβαναν τις τρεις πρώτες θέσεις του καταλόγου.

Η Apple είναι «μια εταιρεία η αξία της οποίας σημειώνει μεγάλη αύξηση (…). Για να διατηρήσει την πρώτη της θέση το ερχόμενο έτος, θα πρέπει να παρακολουθεί την ορμή της αντίπαλής της Samsung στην αγορά κινητών» τηλεφώνων, προειδοποίησε ωστόσο παράλληλα το Interbrand.

Συνολικά στις δέκα πρώτες θέσεις του καταλόγου βρίσκονται έξι εταιρείες υψηλής τεχνολογίας: εκτός των Apple, Google, IBM και Microsoft, βρίσκουμε την Samsung στην 8η θέση και την Intel στην 9η.

Την ίδια ώρα η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota βρίσκεται στην 10η θέση της κατάταξης αυτής και ακολουθούν από κοντά οι γερμανικές Mercedes-Benz, στην 11η θέση, και BMW στην 12η.

Η κατάταξη αυτή του Interbrand αντανακλά επίσης την πτώση παλιών σημαντικών εταιρειών. Αυτό συνέβη με την καναδική BlackBerry, η οποία χάθηκε από τον κατάλογο των πρώτων 100, ενώ βρισκόταν ακόμη στην 54η θέση το 2011.

Το ίδιο ισχύει για την φινλανδική Nokia, η οποία σημείωσε την μεγαλύτερη πτώση της στην κατάταξη αυτή μεταξύ του 2011 και του 2013, πέφτοντας από την 13η στην 57η θέση.

Την μεγαλύτερη άνοδο σημείωσε την ίδια ώρα ο ιστότοπος Facebook, ο οποίος ανέβηκε στην 52η θέση, με αύξηση 43% της αξίας του στα 7,73 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: AMΠE, Kathimerini.gr




Δες και αυτό!