If I Were A Τoy: Η διαφήμιση που πάει κόντρα στις έμφυλες διακρίσεις των παιχνιδιών

29/09/2016

Όλο και περισσότερες εταιρείες παιχνιδιών απομακρύνονται από την άποψη που θέλει τα παιχνίδια να διακρίνονται σε αγορίστικα και κοριτσίστικα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η βρετανική Smyths, η οποία αποφάσισε να ξεπεράσει τις έμφυλες διακρίσεις και να περάσει το μήνυμα ότι κάθε παιδί μπορεί να παίξει με όποιο παιχνίδι θέλει.

Κυκλοφόρησε μάλιστα και ένα σχετικό διαφημιστικό, χρησιμοποιώντας ως θέμα ένα τραγούδι της Beyonce. To ‘If I Were A Boy’ λοιπόν γίνεται ‘If I Were A Τoy’ και εμείς το απολαμβάνουμε.

https://youtu.be/LRpvxLIelBw?t=61

 




Δες και αυτό!