Με ποσοστό 36,72% το τραγούδι «Alcohol is free» των Koza Mostra κατέκτησε τις καρδιές των Ελλήνων τηλεθεατών που το επέλεξαν τη Δευτέρα να είναι η ελληνική συμμετοχή στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision.
Το ποσοστό αυτό, εξασφάλισε στο τραγούδι μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους υποψηφίους του «Eurosong 2013 – a MAD show» και έτσι πήρε το εισιτήριο για το Μάλμε της Σουηδίας. Τόσο ο αριθμός ψήφων όσο και τα ποσοστά τηλεθέασης ήταν πολαπλάσια σε σχέση με την περσινή διοργάνωση – φιάσκο που μεταδόθηκε από τη ΝΕΤ απευθείας από γνωστό εμπορικό κέντρο.
Συγκεκριμένα τον τελικό παρακολούθησαν από το Gazi Music Hall 1.072.126 τηλεθεατές (3.349.975 την είδαν για τουλάχιστον 1′). Το μέσο μερίδιο τηλεθέασης ανήλθε στο 22%, αγγίζοντας ακόμα και το 30,5%, ενώ το ανάλογο ποσοστό για τις γυναίκες ηλικίας 15-24 ετών έφτασε το 46,7%. Στα νεανικά κοινά, το μέσο μερίδιο τηλεθέασης ανήλθε σε 30,3%.
1) Alcohol is free: televoting: 20,45% jury 16,27% total : 36,72
2) Angel televoting: 9,54 jury 15,08 % total : 24,61
3) One last kiss : televoting: 12,03% jury : 11,51 total : 23,54
4) Xilies ke mia nyxtes : televoting 7,98 jury 7,14 total : 15,13
ΠΗΓΗ: ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ / YAHOO.GR NEWS