Φτιάχνεις μια ανύπαρκτη μάρκα ποτού (Taman), σκηνοθετείς ένα commercial που μέχρι τη μέση, δείχνει να είναι ένα σύνηθες διαφημιστικό ποτού που στοχεύει να δείξει πόσο κοινωνικός και γαμάτος είσαι όταν πίνεις… και κάπου εκεί στη μέση, το βλέμμα ενός μικρού κοριτσιού έρχεται να σου αποκαλύψει τις συνέπειες της υπέρμετρης κατανάλωσης αλκοόλ.
Μήνυμα ξεκάθαρο για μια χώρα όπως η Σουηδία που η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ είναι καθημερινότητα, το ίδιο και ο αλκοολισμός.
Εμπνευστής της καμπάνιας είναι η οργάνωση IQ.