Ο Spencer Hoddeson, πρώην επικεφαλής του εταιρικού κοινωνικού τμήματος της Yahoo και δημοφιλής influencer στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει λανσάρει μια νέα μάρκα ποτών για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.
Καθώς ήταν “εγκλωβισμένος” στο διαμέρισμά του στη Νέα Υόρκη λόγω της πανδημίας το 2020, ο Spencer Hoddeson δημοσίευσε το πρώτο του βίντεο στο TikTok “στο παραλήρημα της ασθένειας“, όπως λέει ο ίδιος. Σύντομα απέκτησε πολλούς fans στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το σχετικό περιεχόμενό του για το πώς είναι να βγαίνεις ραντεβού ως γκέι millennial.
Τον Ιανουάριο του 2022, ο Hoddeson βρισκόταν σε ένα σταυροδρόμι στην καριέρα του, λέγοντας στο PinkNews: “Είχα φτάσει σε ένα σημείο στασιμότητας στη δουλειά μου, όπου δεν μάθαινα και δεν αναπτυσσόμουν. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου, πάντα ήθελα να ξεκινήσω τη δική μου επιχείρηση”.
Μια στιγμή φωτός
Ενώ βρισκόταν σε διακοπές με μια φίλη του, ο Hoddeson παρήγγειλε μια βότκα με σόδα και την ρώτησε αν γνώριζε ότι οι παλαιότερες γενιές αποκαλούσαν το ποτό ως “gay water“.
“Με εξέπληξε λέγοντάς μου ότι γνώριζε τον όρο, και έτσι άναψε ένα λαμπάκι στο κεφάλι μου“, θυμάται.
Εκείνη η φίλη έτυχε να εργάζεται στη βιομηχανία ποτών. Κατά τη διάρκεια του δείπνου και μιας βότκας με σόδα, οι δυο τους αναγνώρισαν ότι υπήρχε έλλειψη κουήρ εκπροσώπησης στη βιομηχανία ποτών.
“Για μια κοινότητα που της αρέσει να διασκεδάζει και να συγκεντρώνεται σε κουήρ χώρους όπως μπαρ, κλαμπ και φεστιβάλ. Ένιωσα ότι ήταν σημαντικό να δημιουργήσω κάτι που να αντιπροσωπεύει την κοινότητά μας όλο το χρόνο“.
Εκείνη τη στιγμή ο Hoddeson είχε την έμπνευση να ξεκινήσει τη δική του εταιρεία. Το Gay Water είναι μια κονσερβοποιημένη σόδα με βότκα που είναι πλέον διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Μέσω του Gay Water, ο Hoddeson φιλοδοξεί να προωθήσει τη θετική αλλαγή μέσω κοινών αξιών. Η αποστολή του επεκτείνεται καθώς πέρα από την πώληση ενός ποτού επιδιώκει να δημιουργήσει έναν διαρκή αντίκτυπο στη βιομηχανία ποτών και στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.
“Το να έχουμε αυτό το προϊόν στα ράφια είναι πιο σημαντικό από ποτέ, δεδομένης της αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ νομοθεσίας και της σαθρής εταιρικής συμμαχίας στη χώρα μας αυτήν τη στιγμή“, λέει στο PinkNews.
Καθώς το Gay Water κάνει το ντεμπούτο του στις Ηνωμένες Πολιτείες, η μάρκα στοχεύει να ενισχύσει την αίσθηση του ανήκειν και του εορτασμού της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και τους συμμάχους της.
Ο Hoddeson ελπίζει ότι το Gay Water θα βοηθήσει στην αποστιγματοποίηση της λέξης και “θα δημιουργήσει εκπροσώπηση σε χώρους που παραδοσιακά δεν έχουν προϊόντα που ανήκουν σε κουήρ άτομα“.
“Η λέξη ‘γκέι’ αρχικά οριζόταν ως χαρούμενη και ελπίζουμε να το θυμίσουμε αυτό στον κόσμο με το να είμαστε ορατοί στους κουήρ ανθρώπους σε χώρους όπου δεν έχουν κοινότητα ή δεν αισθάνονται ότι υποστηρίζονται“.
“Θέλουμε να φέρουμε χαρά και διασκέδαση στις ζωές των ανθρώπων, ενώ παράλληλα λειτουργούμε ως ένα εμπορικό σήμα που φέρνει τους ανθρώπους κοντά“.
Κατά την αρχική του κυκλοφορία, το Gay Water θα είναι διαθέσιμο σε 35 πολιτείες – μεταξύ των οποίων η Florida και το Kansas – όλες οι πολιτείες που πρόσφατα εισήγαγαν διάφορες αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ νομοθεσίες.
https://www.instagram.com/p/Ckg9RhhOpOW/?utm_source=ig_web_copy_link