Στα παρασκήνια ένας νεαρός πολυτάλαντος ηθοποιός προετοιμάζεται με ανυπομονησία για την εμφάνισή του στη σκηνή αναλαμβάνοντας έναν ρόλο που τα περισσότερα αγόρια της ηλικίας του θα δίσταζαν να αναλάβουν.
Ο Kayden Koshelev ήθελε να εξασκήσει την υποκριτική από την ηλικία των τριών ετών και στα 13 του πρωταγωνίστησε ως “Brendan” στο Drag: The Musical στο Χόλιγουντ. Το Drag: The Musical αφηγείται την ιστορία δύο ανταγωνιστικών drag bars που μάχονται για την επιβίωση εν μέσω οικονομικών δυσκολιών. Μέσα στη δίνη των οικονομικών τους αγώνων, ο Brendan μαθαίνει πολλά από τον θείο του, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης ενός εκ των Drag bars, βοηθάει τον Brendan να βγει από το καβούκι του και τον εμπνέει να εκφράσει τον πραγματικό του εαυτό μετά τον θάνατο της μητέρας του.
Παρά την ηλικία του, ο Koshelev κάνει μεγάλα κύματα στη σκηνή του Χόλιγουντ ως ηθοποιός της γενιάς Alpha. Έχει δουλέψει δίπλα στα μεγαλύτερα αστέρια του Χόλιγουντ, όπως ο Denzel Washington στην ταινία The Tragedy of Macbeth (2021) και ο Kevin Hart στην ταινία Me Time του Netflix. Τώρα, ο Koshelev θέλει να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του για να υπερασπιστεί την κουήρ νεολαία σε εθνικό επίπεδο και να ζητήσει περισσότερη εκπροσώπηση στην οθόνη και στη σκηνή.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το “εισόδημα” του Koshelev είναι η αποδοχή ρόλων που τα περισσότερα νεαρά αγόρια δεν θα δέχονταν, από φόβο μήπως γελοιοποιηθούν ή δεν γίνουν αποδεκτά. Αισθάνεται ότι αυτοί οι ρόλοι έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση σε εκείνον και θέλει και οι άλλοι να αισθάνονται τόσο σίγουροι και άνετοι όσο εκείνος που τους αναλαμβάνει. “Νιώθω ότι μπορώ πραγματικά να είμαι ο εαυτός μου και δεν κρύβω καμία πτυχή της προσωπικότητάς μου”, αναφέρει ο ίδιος. “Μπορώ πραγματικά να είμαι ο εαυτός μου και το θέλω αυτό και για άλλους νέους ηθοποιούς. Είναι τόσο εκπληκτικό να γνωρίζω όλους αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι είναι τόσο έμπειροι“, λέει ο Koshelev. Τον παίρνουν υπό την προστασία τους και τον διδάσκουν. Λέει ότι πάντα του άρεσε να μοιράζεται και να παίζει και δεν μπορεί να φανταστεί μια άλλη πορεία καριέρας εκτός από την υποκριτική.
Ο Koshelev εξέφρασε την απογοήτευσή του για τις επιθέσεις της δεξιάς κατά των drag shows που λαμβάνουν χώρα σε πολλές πολιτείες των ΗΠΑ. Το Tennessee, για παράδειγμα, επέβαλε πλήρη απαγόρευση των drag shows στο κοινό, αν και ένας δικαστής πρόσφατα την έκρινε αντισυνταγματική. Η Montana ψήφισε επίσης πρόσφατα νόμο που απαγορεύει τις “ώρες ιστορίας” των drag queens. Πρόκειται για το πρώτο νομοσχέδιο στη χώρα που απαγορεύει συγκεκριμένα στις drag performers να διαβάζουν στα παιδιά. Όλα αυτά έχουν έρθει εν μέσω ακροδεξιών εξτρεμιστών που εκτοξεύουν αβάσιμες κατηγορίες ότι όλοι οι drag performers σεξουαλικοποιούν τα παιδιά.
Ο Koshelev αναρωτιέται τι σημαίνει αυτό για τους συνομηλίκους του που το κάνουν αυτό για τα προς το ζην ή ως τρόπο έκφρασης. “Το drag δεν βλάπτει κανέναν και [οι καλλιτέχνες του drag] δεν αξίζουν τίποτα από όλα αυτά”, δήλωσε ο Koshelev. Για τον ίδιο, το drag έχει να κάνει με την αυθεντικότητα και την έκφραση του πως αισθάνεται κανείς και αυτό είναι κάτι που όλοι πρέπει να έχουν το δικαίωμα να κάνουν.
Ο Koshelev γνωρίζει ότι οι ισχυρισμοί της δεξιάς είναι εντελώς αβάσιμοι. Οι drag queens αποτέλεσαν πηγή καθοδήγησης και έμπνευσης γι’ αυτόν. Έχει αναφερθεί στην πρώην διαγωνιζόμενη του Rupaul’s Drag Race Jackie Cox ως “θεία Cox” κατά τη διάρκεια της κοινής τους θητείας στο Drag: The Musical. Είπε ότι η Cox “με πήρε αμέσως υπό την προστασία της και μου έμαθε τα πάντα, και είναι η καλύτερη”. Προσθέτει ότι οι αντιδράσεις είναι απλώς απόδειξη της αυξημένης ανάγκης για περισσότερη εκπροσώπηση όλων των τύπων ανθρώπων στα μέσα ενημέρωσης.
“Πρέπει να διαδώσουμε τη λέξη εκεί έξω και να βεβαιωθούμε ότι όλοι γνωρίζουν ότι είναι ένας ασφαλής χώρος, ακόμη και αν μερικές φορές αισθάνεται ότι δεν είναι”, λέει.
Σε άλλους επίδοξους νέους ηθοποιούς που μπορεί να μην αισθάνονται ότι ταιριάζουν σε ένα συγκεκριμένο κουτί, λέει: “Απλά κυνηγήστε το, πάντα”.
Το Χόλιγουντ δεν είναι απαγορευμένο για κανέναν, ειδικά για τα κουήρ άτομα, και ο Koshelev ελπίζει να δει μια νέα γενιά ταλαντούχων νέων ηθοποιών όλων των ταυτοτήτων να γεμίζει τις τηλεοπτικές οθόνες, ακόμη και εκείνων που δεν αισθάνονται ότι ταιριάζουν με τη μία ή την άλλη ταμπέλα.
Ο Koshelev αισθάνεται υπεύθυνος για τη χρήση της ταχύτατα αναπτυσσόμενης πλατφόρμας του για να είναι υπέρμαχος των ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιωμάτων, ειδικά μεταξύ των κουήρ παιδιών και εφήβων. Ακόμη και ως μαθητής γυμνασίου, η δέσμευσή του να ζει ως σύμμαχος για όσους δεν αισθάνονται ικανοί είναι αυτό που αισθάνεται ότι το να έχεις μια πλατφόρμα είναι το ζητούμενο.
“Να είσαι ο εαυτός σου και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία στο τέλος της ημέρας”, δήλωσε. “Έχουμε μόνο μία ζωή και πρέπει να τη ζήσεις στο έπακρο!”