Μια πρόσφατη μελέτη της Nielsen, η Games 360, εστίασε στις συνήθειες και τις αγοραστικές δυνάμεις των LGBTQ+ gamers.
Έδειξε, λοιπόν, ότι το 10% όλων των παικτριών/ών άνω των 18 ετών αυτοπροσδιορίζεται ως LGBTQ+. Από τα 2.000 LGBTQ+ άτομα ηλικίας άνω των 13 ετών που ερωτήθηκαν, το 40% αυτοπροσδιορίζεται ως γκέι ή λεσβία, το 50% ως bi και το 10% ως τρανς ή non-binary.
Οι LGBTQ+ gamers ξοδεύουν 8% περισσότερα χρήματα το μήνα σε παιχνίδια από ότι τα cis στρέιτ άτομα, με μέσο όρο 16,01$ έναντι 14,78$. Οι LGBTQ+ gamers είναι πιο πιθανό να παίξουν παιχνίδια προσομοίωσης (26% έναντι του 17% στις κονσόλες, 41% έναντι 25% στον υπολογιστή και 40% έναντι 28% σε κινητά).
Τα ευρήματά τους διαπίστωσαν, επίσης, ότι τα LGBTQ+ άτομα είναι πιο πιθανό να έχουν κονσόλα (77%) και ότι προτιμούν να παίζουν σε κονσόλες (51%). Οι LGBTQ+ gamers προτιμούν περισσότερο το Playstation (38%), το 22% προτιμά το XBOX και το 19% προτιμά τις κονσόλες της Nintendo.
Το 36% των gamer που έχουν κονσόλα παίζει παιχνίδια μάχης, όπως το Super Smash Bros. και το 36% παίζει παιχνίδια τρόμου, όπως το Dead by Daylight. Το 46% των παικτών που παίζει σε PC παίζουν RPG, όπως το The Witcher, και αν προκειται για το κινητό το 40% παίζει παιχνίδια προσομοίωσης, όπως το The Sims και το άλλο 40% παίζει RPG, όπως το Reigns: Game of Thrones.
“Η έρευνα μας δείχνει πραγματικά ότι υπάρχει μια ακμάζουσα υπο-κοινότητα στον εκτεταμένο κόσμο των παιχνιδιών που έχει φωνή και αντίκτυπο στον κλάδο γενικά” , δήλωσε εκπρόσωπος της Nielsen στο Out. “Οι LGBTQ+ gamers είναι ενεργές/οί παίκτες – αν κι αυτό δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη, καθώς οι LGBTQ+ καταναλώτριες/τές LGBTQ+ είναι πολύ ενεργές/οί καταναλώτριες/τές πολυμέσων και τείνουν να βρίσκονται στην αιχμή των περισσότερων τάσεων πολυμέσων.”
Ας ελπίσουμε ότι οι εταιρείες παιχνιδιών λαμβάνουν υπόψη αυτά τα στατιστικά και την αγοραστική μας δύναμη! Θα θέλαμε να δούμε περισσότερα LGBTQ+ στοιχεία με παιχνίδια, όπως το The Last of Us Part II και το Assassin’s Creed Oddysey.