Straight, but not narrow… μια νέα καμπάνια στοχεύει τους str8 άνδρες

03/07/2011
antivirus magazine διαφήμιση

… ή αλλιώς, ‘Ανδρες που μιλάνε με άνδρες, για τους άνδρες που τους αρέσουν οι άνδρες.

Είναι μια νέα καμπάνια που ξεκίνησε στις Ηνωμένες Πολιτείες, συγγενική στα It Gets Better και The Trevor Project, ενέργειες υπέρ των gay δικαιωμάτων, με μεγάλη απήχηση και προβολή τα τελευταία χρόνια.

Το Straight But Not Narrow έχει στόχο να μιλήσει για την ομοφυλοφιλία στους στρέιτ άνδρες και ιδιαίτερα στους έφηβους στρέιτ άνδρες που είναι και εκείνοι που συνήθως παρενοχλούν ψυχολογικά τους έφηβους gay και λεσβίες.

Οι πρώτοι “celebrities” που υποστήριξαν το “Straight But Not Narrow” είναι δυο νέοι ηθοποιοί, ο Κόρι Μόντιθ από το “Glee” και ο Τζος Χάτσερσον, ο γιος των Ανέτ Μπένινγκ και Τζούλιαν Μουρ στην gay κομεντί “Τα Παιδιά είναι Εντάξει”, και πρωταγωνιστής στο επερχόμενο “Hunger Games”.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο http://wearesbnn.com

Τζος Χάτσερσον

Κόρι Μόντιθ




Δες και αυτό!