Η North Face, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε είδη ένδυσης και προμήθειες για κάμπινγκ, πεζοπορία και άλλες υπαίθριες δραστηριότητες, επιμένει στη συμμετοχή της στο Pride παρά την κριτική της δεξιάς στις ΗΠΑ, και παρουσιάζει μια drag queen σε μια διαδικτυακή διαφήμιση.
Η διαφήμιση για την καμπάνια «Summer of Pride» της North Face περιλαμβάνει την Pattie Gonia και έκανε το ντεμπούτο της στο Instagram την Τετάρτη. «Είμαι γκέι της πραγματικής ζωής», λέει η βασίλισσα σε ένα βίντεο. «Είμαι εδώ με τη North Face για να σε βοηθήσω να βγεις… στη φύση μαζί μας». Το σποτ συνεχίζει προβάλλοντας μερικά από τα εμπορεύματα της εταιρείας από την Pride Collection και τελειώνει δείχνοντας ότι η North Face θα φιλοξενήσει υπαίθριες εκδηλώσεις στο Pride στην Ατλάντα και στο Σολτ Λέικ Σίτι.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Γυναίκες του Κογκρέσου και οι ακροδεξιοί Marjorie Taylor Greene και Lauren Boebert είναι μεταξύ εκείνων που ζητούν μποϊκοτάζ της North Face. Η υποστήριξη της εταιρείας έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση των Target να αποσύρει μερικά από τα εμπορεύματά του Pride μετά από απειλές και την ανάμεικτη αντίδραση της ζυθοποιίας Bud Light Anheuser-Busch στη δεξιά κριτική.
Η North Face δημοσίευσε επίσης μια δήλωση στο Instagram, λέγοντας:
«Αναγνωρίζουμε την ευκαιρία που έχει η επωνυμία μας να διαμορφώσει το μέλλον του δημόσιου χώρου και θέλουμε αυτό το μέλλον να είναι ένα πιο αποδεκτό και αγαπημένο μέρος. Συνεργαζόμαστε με την Pattie, επειδή πιστεύουμε ότι ο δημόσιος χώρος είναι για όλους. Η διαδικτυακή κοινότητα North Face έχει σχεδιαστεί για να είναι ένα ασφαλές, θετικό και χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον. Γι’ αυτό έχουμε μια πολιτική μηδενικής ανοχής έναντι ρατσιστικών, μεροληπτικών, απειλητικών, καταχρηστικών, επιβλαβών, χυδαίων ή επιθετικών σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία θα αφαιρούνται αμέσως».
Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της GLAAD, Sarah Kate Ellis, εξέδωσε μια δήλωση επαινώντας τη North Face:
«Σε μια εποχή που πάνω από το 20% της Gen Z είναι LGBTQ και η υπερπλειονότητα των Αμερικανών υποστηρίζει τα LGBTQ άτομα, η απόφαση της North Face θα πρέπει να είναι ένα μήνυμα προς άλλες εταιρείες, ότι η συμπερίληψη των LGBTQ ατόμων και των συμμάχων είναι καλύτερη για επαγγελματικούς λόγους, από το να πλευρίζουν έναν μικρό αριθμό βίαιων εξτρεμιστών, που θέλουν να κρατήσουν αόρατους τους LGBTQ καταναλωτές και εργαζόμενους».