Ένας εισαγγελέας στη Ρωσία αγωνίζεται για να απαγορευτούν οι διαφημίσεις της Dolce & Gabbana που δείχνουν φιλιά μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου. Θυμίζουμε ότι η «ομοφυλοφιλική προπαγάνδα» με είναι παράνομη στη χώρα.
Ο ιταλικός οίκος μόδας μοιράστηκε έναν αριθμό με βίντεο ζευγαριών που φιλιούνται κατά την πρώτη ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, συμπεριλαμβανομένων ΛΟΑΤ+ ζευγαριών, και η Ρωσία δεν ήταν και πολύ ευχαριστημένη, αναφέρει το Reuters.
Ο Mikhail Romanov, μέλος του κυβερνώντος κόμματος της Ενωμένης Ρωσίας, υπέβαλε καταγγελία για τις διαφημίσεις. Στις 14 Μαΐου, η υπηρεσία Τύπου για τα δικαστήρια της Αγίας Πετρούπολης δήλωσε ότι ο εισαγγελέας ζήτησε από τότε να απαγορευθούν στη Ρωσία οι διαφημίσεις της Dolce & Gabbana που δείχνουν δύο γυναίκες να ανταλλάσσουν ένα φιλί.
Το γραφείο Τύπου είπε ότι ο εισαγγελέας ισχυρίστηκε ότι η εκστρατεία της Dolce & Gabbana «περιέχει πληροφορίες που απορρίπτουν οικογενειακές αξίες και διαδίδει μη παραδοσιακές σεξουαλικές σχέσεις.»
Η υπηρεσία Τύπου του δικαστηρίου της Αγίας Πετρούπολης επιβεβαίωσε τη Δευτέρα (24 Μαΐου) ότι ο εισαγγελέας ζήτησε, επίσης, να απαγορευτεί μια δεύτερη εικόνα του οίκου μόδας με δύο άντρες που φιλιούνται.
Η υπόθεση δεν έχει προχωρήσει ακόμη, επειδή ο εισαγγελέας δεν έχει ακόμη παράσχει δικαιολογητικά για την υπόθεσή του. Αναμένεται ενημέρωση σχετικά με τις προσπάθειες του εισαγγελέα στις 7 Ιουνίου.
Η Dolce & Gabbana μοιράστηκε τις εικόνες και τα βίντεο στο πλαίσιο της εκστρατείας «Love is Love» τον Φεβρουάριο, η οποία περιλάμβανε ομόφυλα και στρέιτ ζευγάρια που αντάλλασσαν φιλιά.
Τα βίντεο αποδείχθηκαν αμφιλεγόμενα για τους Ρώσους νομοθέτες λόγω του νόμου του 2013 που απαγορεύει την προώθηση «μη παραδοσιακών» σεξουαλικών σχέσεων σε ανηλίκους.
Η διαφημιστική ΛΟΑΤ+ εκστρατεία της Dolce & Gabbana έρχεται λίγα χρόνια αφότου οι ιδρυτές της Domenico και Stefano αντιμετώπισαν αντιδράσεις από κουήρ ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, όταν δήλωσαν την αντίθεσή τους στην ανατροφή παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια.
«Αντιτιθέμεθα στις γκέι τεκνοθεσίες», δήλωσε το ζευγάρι σε συνέντευξή του 2015 στο ιταλικό περιοδικό Panorama. «Η μόνη οικογένεια είναι η παραδοσιακή.»
Ενώ και οι δύο σχεδιαστές ζήτησαν αργότερα συγγνώμη, η φήμη των ιδρυτών έχει επανειλημμένα χτυπηθεί από τότε. Το 2018, ο Stefano χαρακτήρισε τη Selena Gomez «άσχημη» σε σχόλιο στο Instagram του λογαριασμού Catwalk Italia.
Την ίδια χρονιά, ο οίκος μόδας δέχθηκε ξανά πυρά, όταν μοιράστηκε ένα διαφημιστικό βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έδειχνε μια γυναίκα Ασιατικής καταγωγής να προσπαθεί να φάει ένα ιταλικό φαγητό στο πλαίσιο της εκστρατείας «DG Loves China».
Το βίντεο -το οποίο έδειχνε ότι η γυναίκα προσπαθούσε να φάει ένα ιταλικό φαγητό με τσοπ στικς, ενώ ένας άνδρας αφηγητής τη ρώτησε: “Είναι πάρα πολύ μεγάλο για σένα;” – προκάλεσε αντιπαράθεση για την αδιάφορη στάση της εταιρείας απέναντι σε άλλους πολιτισμούς.