Δε γνωρίζω να σας πω, αν αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή, για να γίνει αυτό το βίντεο. Όλο αυτό που συμβαίνει με το “Black Lives Matter” με είχε διχάσει, για το αν πρέπει να μιλήσω γι’α υτό το ζήτημα, αυτήν τη χρονική στιγμή. Ωστόσο, επειδή βλέπω αρκετές εταιρείες να βάζουν παντού το “Black Lives Matter” λόγω της δολοφονίας το George Floyd, ή τα Rainbow χρώματα, λόγω του Pride Month, θυμώνω. Θυμώνω, γιατί θυμάμαι πως με έχουν αντιμετωπίσει οι πολυεθνικές, σαν ανοιχτά ΛΟΑΤΚΙ+ άτομο στην αναζήτηση εργασίας. Από το να μου ξεκαθαρίσουν ότι αυτές είναι «συντηρητικές εταιρείες» κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, μέχρι το πιο πρόσφατο περιστατικό, που περιγράφω στο βίντεο.
Ωραίες οι διαφημίσεις σας και οι καμπάνιες σας, δε λέω, αλλά δε με νοιάζει η ορατότητα που πουλάτε – ξεπουλάτε καλύτερα.
Καμία καμπάνια δεν αξίζει να γίνεται με εκμετάλλευση της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, ή άλλων μειονοτήτων. Καμία καμπάνια δεν αξίζει, αν δεν ξέρετε, πώς να φερθείτε στα άτομα αυτά, όταν έρχονται στις συνεντεύξεις σας. Καμιά καμπάνια δεν αξίζει, αν δεν έχετε μηχανισμούς να προστατεύσετε αυτά τα άτομα στο εργασιακό περιβάλλον, και δεν τους προσφέρετε τις ίδιες δυνατότητες εξέλιξης. Καμιά καμπάνια δεν αξίζει, αν τίποτα από το κέρδος που βγάζετε εις βάρος αυτών των ατόμων, δεν επιστρέφει πίσω σε αυτά.