Ο Απόρβα Ν. Γκάντι ανέλαβε τον κρίσιμο ρόλο για την Marriott International αυτόν του αντιπροέδρου πολυπολιτισμικών θεμάτων.
Η Marriott International, μία από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες στον κόσμο, ιδρύθηκε το 1927 στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ και σήμερα διατηρεί τα κεντρικά της γραφεία στην Βηθεσδά του Μέριλαντ στις ΗΠΑ, ενώ διαθέτει περισσότερες από 15 θυγατρικές, όπως Hilton Hotels & Resorts, Hyatt, Holiday Inn, Best Western, Residence Inn Marriott, Expedia, Hertz, American Express, Fairfield Inn & Suites, Four Seasons, κα.
Ο Γκάντι εκτέχθηκε υπεύθυνος για την αφοσίωση της εταιρείας στη συμπεριληπτικότητα, καθώς και στην “ευαισθητοποίησή της προς την προσέγγιση διαφόρων ηγετών και κοινοτήτων” . Με αυτόν τον ρόλο έχει αναλάβει να διαχειριστεί πολλές από τις εταιρικές σχέσεις, αλλά και τη δέσμευση στην συμπεριληπτικότητα όλων: ανθρώπων με σκούρο χρώμα δέρματος, ατόμων με αναπηρίες, βετεράνων, Λατινοαμερικανών, Ασιατών καθώς και LGBTQ κοινοτήτων και ηγετών.
Ο Γκάντι πιστεύει ακράδαντα ότι αυτή η αποστολή πρέπει να προσεγγιστεί με σοβαρότητα κι ότι οι σχέσεις κερδίζονται, δεν απονέμονται. Δηλώνει ότι δεν πρόκειται να κερδίσει βραβεία, αλλά να ακούει, να κατανοεί, να επικοινωνεί και να καλωσορίζει καθημερινά. Ο Γκάντι εξηγεί, ότι παρόλο που ασχολείται ο ίδιος προσωπικά με κάθε τρόπο με το αντικείμενο, τονίζει ότι σε αυτό το έργο αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο και τα στελέχη της εταιρείας, οι γενικοί διευθυντές και τα τμήματα πωλήσεων.
Επιπλέον, ο Γκάντι αναφέρει, ότι η Marriott συνεργάζεται συχνά με εθνικούς ηγέτες, όπως έγινε με την Εκστρατεία για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, με το PFLAG, με το Out & Equal Workplace Advocates, το National Center for Lesbian Rights κα. Ο ίδιος μάλιστα υπηρετεί εθελοντικά στο διοικητικό συμβούλιο της PFLAG.
Το TravelPulse ρώτησε τον Γκάντι για τους τρόπους που η Marriott συνεργάζεται με την LGBTQ κοινότητα, τόσο σε εταιρικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο ιδιοκτησίας και για το αν υπάρχουν προγράμματα κατάρτισης που προσφέρει η εταιρεία:
“Η Marriott International είναι περήφανη για τη μακροχρόνια δέσμευσή μας στους LGBTQ συνεργάτες και επισκέπτες μας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτό ξεκίνησε πριν από χρόνια, όταν ήμασταν η πρώτη μεγάλη ξενοδοχειακή εταιρεία που προσέφερε ίσα οφέλη στα ζευγάρια του ίδιου φύλου.
Σημειώναμε τέλεια βαθμολογία, 100% στον Δείκτη Εταιρικής Ισότητας στην Εκστρατεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, για πολλά χρόνια και για να τηρήσουμε αυτή την υπόσχεση, προσφέρουμε εκπαίδευση και κατάρτιση πωλήσεων σε όλους τους συνεργάτες μας, ώστε να αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση απέναντι στην αγορά και στις προσδοκίες φιλοξενίας όλων των επισκεπτών.
Έχουμε μάθει εδώ και πολύ καιρό από τον Εκτελεστικό μας Πρόεδρο Bill Marriott ότι αν φροντίσουμε εμείς τους συνεργάτες μας, θα φροντίσουν ακόμη πιο καλά εκείνοι τους καλεσμένους μας.”
Το TravelPulse τον ρωτά ακόμη πώς πιστεύει ότι η Marriott ειδικότερα, ξεχωρίζει ως επικεφαλής των LGBTQ θεμάτων στη φιλοξενία;
“Καμία εταιρεία δεν μπορεί να επαναπαύεται στις δάφνες της, συμπεριλαμβανομένης της Marriott International. Ως η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στον κόσμο σήμερα, αισθανόμαστε μια μοναδική υποχρέωση να φέρουμε το καλύτερο στην αγορά, συμπεριλαμβανομένης μιας βαθύτερης δέσμευσης στην ποικιλομορφία και την ένταξη.
Είναι στο DNA μας και θα κριθούμε από το πόσο καλά λειτουργούμε καθημερινά. Έχουμε επίσης μακροχρόνιους δεσμούς με μερικούς από τους κορυφαίους συνηγόρους των LGBTQ κοινοτήτων, όπως για παράδειγμα με την Human Rights Campaign, το National Center for Lesbian Rights, PFLAG και το National Gay & Lesbian Chamber of Commerce.
Συχνά φιλοξενούσαμε LGBTQ μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, για γιορτές και γάμους και είμαστε πολύ υπερήφανοι που φιλοξενήσαμε δύο προεδρικές LGBTQ εορταστικές εκδηλώσεις στις ΗΠΑ το 2009 και το 2013 στην Ουάσιγκτον, D.C. Προσωπικά, είμαι περήφανος για την υπηρεσία μου ως μέλος του συμβουλίου PFLAG και για τους άλλους τρόπους με τους οποίους η ομάδα του Marriott στηρίζει την κοινότητα.”
ΤΡ: Φανταστείτε ότι συμβουλεύετε έναν γενικό διευθυντή σ’ ένα νεοσύστατο ξενοδοχείο. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει κανείς ένα διάλογο με τα στελέχη του για τα LGBTQ θέματα; Υπάρχουν καλές πρακτικές που θα μοιραζόσαστε μαζί τους;
ΑΓ: Οι βασικές αξίες μας, και συγκεκριμένα το ότι τοποθετούμε τον άνθρωπο σε 1η προτεραιότητα, είναι θεμελιώδεις για την κουλτούρα μας σχετικά με την ένταξη – και θα είναι πάντα στο προσκήνιο, καθώς τα στελέχη μας διεξάγουν καθημερινά επιχειρηματικές δραστηριότητες, επιδεικνύουν τη δέσμευσή τους και καλωσορίζουν LGBTQ συνεργάτες και επισκέπτες και είναι εξίσου αφοσιωμένοι στο να προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες σε όλους.
Σκέφτομαι ότι θα ήταν μία καλή ιδέα να παρουσιάσουμε την πλατφόρμα των εκπαιδευτικών μας εργαλείων και πόρων που έχουν σχεδιαστεί για να προωθήσουν την ένταξη. Το πρόγραμμα πολιτιστικών ημερών και τα webinars σεμινάρια προσφέρουν βοήθεια για να μάθει κανείς περισσότερα για την κοινότητα. Μία επιπλέον συμβουλή θα μπορούσε να περιλαμβάνει την επίδειξη βέλτιστων πρακτικών για τη συνεργασία με οργανισμούς-εταίρους μας και με τις LGBTQ ομάδες με σκοπό τη δημιουργία δικτύων.
TP: Μπορείτε να μοιραστείτε ένα παράδειγμα σφάλματος και πώς μάθατε από αυτό;
AG: Δεν μπορώ να σκεφτώ ένα συγκεκριμένο λάθος, αλλά θα τονίσω τη σημασία της συνεχούς εκπαίδευσης και γνώσης. Καθώς οι συνεργάτες μας κι οι επισκέπτες μας γίνονται όλο και πιο ορατοί σε ολόκληρη την κοινωνία, έχουμε επενδύσει περισσότερο στην εκπαίδευση όλων των στελεχών μας σχετικά με τα τρανς και τα non-binary άτομα – ώστε να διασφαλίσουμε ότι θα προβλέψουμε τις ανάγκες τους και θα τους αντιμετωπίσουμε με τον ίδιο σεβασμό που όλοι αξίζουν.
Για παράδειγμα, φιλοξενώντας LGBTQ events, εδώ και πολλά χρόνια, αναγνωρίσαμε το σκοπό της διάθεσης non-gendered τουαλέτας για αυτούς τους συμμετέχοντες, ώστε να αισθάνονται όλες/όλοι πραγματικά ασφαλείς και ευπρόσδεκτοι.
TP: Δώστε μας ένα παράδειγμα προγράμματος ή πρωτοβουλίας που ξεπέρασε τις προσδοκίες σας;
AΓ: Είναι εύκολο. Είμαστε πολύ περήφανοι για την βραβευμένη καμπάνια #LoveTravels που ξεκινήσαμε πριν από πολλά χρόνια – ως ένας προσωπικός τρόπος που οι επισκέπτες μας θα μπορούσαν να εκφράσουν τα συναισθήματά τους για τα ταξίδια και τους ανθρώπους που βρίσκονται κοντά τους. Υποψιάζομαι ότι γράψαμε ιστορία, ως η πρώτη εμπορική εταιρία, που προώθησε μία εκστρατεία πρώτα στην LGBTQ αγορά και στη συνέχεια την επέκτεινε στον γενικό πληθυσμό.
Θεωρούμε ότι πρόκειται για μια παγκόσμια έκφραση, που μας συνδέει με όλους τους ανθρώπους και θυμίζει σ’ όλους μας, ότι είμαστε ίσοι – εκφράζοντας την αγάπη μας για τον άλλον άνθρωπο, για το έργο που κάνουμε, για τους προορισμούς που επισκεπτόμαστε, για τις εμπειρίες που ανακαλύπτουμε.
Κατά την έναρξη συνεργαστήκαμε με αθλητή μπάσκετ Τζέισον Κόλινς και το μοντέλο Τζίνα Ροσέρο για την παρουσίαση της εκστρατεία #LoveTravels και παρουσιάσαμε αυτά τα δύο LGBTQ πρότυπα στις πλευρές των ξενοδοχείων μας στην Ουάσινγκτον, ύψους πάνω από 10 ορόφων.
Για εμάς, αυτή ήταν η αληθινά προσωποποιημένη κουλτούρα ένταξης του Marriott International.