Στο χθεσινό επεισόδιο της σειράς «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη είδαμε μία ερωτική σκηνή ανάμεσα σε δύο άνδρες. Μια σκηνή που ξεχώρισε για το συναίσθημά της (προηγήθηκε και μια ερωτική εξομολόγηση), για τον έντονο αισθησιασμό της και κυρίως για τη διάρκειά της.
Καταρχάς, να πούμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μια τέτοια σκηνή στην ελληνική τηλεόραση. Φυσικά, έχουν υπάρξει κι άλλες -όπως για παράδειγμα στο Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη ή σε αρκετά παλιότερες σειρές. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι είναι αρκετές αλλά κι ούτε ότι μπορεί να συγκριθούν με τις εκατοντάδες σεξουαλικές σκηνές μεταξύ straight ατόμων, οι οποίες προβάλλονται σχεδόν καθημερινά. Ίσως γι΄αυτό και κάθε φορά που βλέπουμε σκηνές – σαν κι αυτή που είδαμε χθες στις «Σέρρες 2»- τις γιορτάζουμε και τις αναγνωρίζουμε ως μοναδικές ή πρώτες. Βλέπετε, όταν είναι 2025 και ακόμη μετράμε σε μονοψήφιους αριθμούς είναι σαν να μη μετράμε καθόλου.
Αυτό, ωστόσο, που έχει αξία να μετρήσουμε είναι η μεγάλη διάρκεια της ερωτικής σκηνής του Γιώργου Καπουτζίδη. Γιατί αν έχω μάθει κάτι ως (ΛΟΑΤΚΙ+) τηλεθεατής είναι πως οτιδήποτε σχετίζεται με εμάς και το σεξ στην τηλεόραση (αν υπάρχει) διαρκεί περίπου όσο και δύο ανάσες. Μέχρι να τις πάρεις έχει τελειώσει. Δεν είναι δηλαδή μόνο το ότι οι τηλεοπτικές σκηνές αυτές είναι σπάνιες, είναι και που όταν υπάρχουν διαρκούν μονάχα λίγα δευτερόλεπτα. Τόσο όσο για να μην ενοχλήσουν και πολύ. Δεν είναι μόνο ότι οι γκέι κάνουν λιγότερο σεξ στην τηλεόραση είναι ότι το κάνουν και αφύσικα πολύ γρήγορα.
@vasilisthanopoulo8 Και ευτυχώς είδαμε μία ερωτική σκηνή ανάμεσα σε δύο άτομα του ίδιου φύλου που δεν τελειώνει σε ένα «ανοιγόκλειμα» του ματιού. Και ευτυχώς οι ομοφοβικοί αυτής της χώρας θα έχουν έναν ακόμη λόγο να χάσουν τον ύπνο τους. #σερρες#μπεςφυπ#greektv#foryoupage❤️❤️#greektiktok
♬ Silencio Blanco Es Asesinato Piano-JP – Thirst Follow
Μετά είναι και κάτι άλλο που αξίζει να τονισθεί. Οι «Σέρρες» αποτελούν κατά βάση μία κωμωδία (με σαφείς κοινωνικούς προβληματισμούς), άρα προσβάσιμη σε μεγαλύτερο (σε εύρος) κοινό και πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε οικογενειακή μυθοπλασία. Δεν είναι ούτε μυστηρίου ούτε κοινωνικό δράμα ούτε μια σειρά εποχής (άρα για ίσως πιο εξειδικευμένα κοινά). Είναι κωμωδία και απευθύνεται σε όλους (εκτός μάλλον από τους ομοφοβικούς). Γι΄αυτό και το να υπάρχει μια ερωτική σκηνή σαν τη χθεσινή είναι πολύ σημαντικό. Γιατί κανονικοποιείται. Δεν κρύβεται, δεν απαιτεί ειδικά ή συγκεκριμένα πλαίσια, απλά υπάρχει. Με χιούμορ. Όχι από αυτό που στήνει καρικατούρες. Από το άλλο. Ξέρετε αυτό που σε κάνει να χαμογελάς.