Ο κυβερνήτης της Φλόριντα υπόσχεται ότι θα μποϊκοτάρει τη Bud Light για τη συνεργασία της με την τρανς influencer Dylan Mulvaney

24/04/2023
από
Ο σταθερά αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ κυβερνήτης της Φλόριντα Ron DeSantis (R) είναι ο τελευταίος πολιτικός που συμμετέχει στη συζήτηση για την Dylan Mulvaney, υποστηρίζοντας ένα συντηρητικό μποϊκοτάζ της Bud Light.

Σύμφωνα με το LGBTQ Nation, στη συνέχεια παραδέχτηκε ότι προτιμά την Guinness, μια μπύρα που έχει διαφημιστεί και σε ΛΟΑΤΚΙ+ πελάτες.

Πριν από δύο εβδομάδες, η τρανς influencer Dylan Mulvaney δημοσίευσε ένα βίντεο στο Instagram όπου παρουσίαζε μερικά προσαρμοσμένα κουτιά μπύρας που της έστειλε η Bud Light τα οποία είχαν το πρόσωπό της πάνω τους. Το βίντεο ήταν χορηγία, όπως ακριβώς η εταιρία Anheuser-Busch χορηγεί βίντεο πολλών influencer των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τις τελευταίες δύο βδομάδες, η Δεξιά είναι εξοργισμένη με την Bud Light για τη συνεργασία της με την τρανς influencer. Ο γερουσιαστής Marco Rubio (R-FL), ο βουλευτής Dan Crenshaw (R-TX), η βουλευτής Marjorie Taylor Greene (R-GA), ο βουλευτής George Santos (R-NY) και ο μουσικός Kid Rock ήταν μόνο μερικοί από τους επιφανείς συντηρητικούς που έκαναν επίθεση στη μάρκα μπύρας για το σύντομο χορηγούμενο βίντεο.

Ο DeSantis, ο οποίος έχει περάσει μεγάλο μέρος της θητείας του επιτιθέμενος στα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα, δεν είναι από αυτούς που μένουν απ’ έξω από τη συζήτηση.

«Γιατί να θέλετε να πίνετε Bud Light;», παραπονέθηκε στο The Benny Show, ένα podcast της alt-right που φιλοξενεί ο Benny Johnson. «Θέλω να πω, ειλικρινά αυτό είναι σαν να μας το τρίβουν στα μούτρα, και αυτές οι εταιρίες που το κάνουν αυτό, αν δεν πάρουν κάποια απάντηση, θα συνεχίσουν να το κάνουν».

«Έτσι, αν εσύ ως καταναλωτής σκέφτεσαι: ‘Ναι, βασικά το κάνουν’– και εννοώ ότι είναι τόσο μεγάλη απάτη αυτό που κάνουν, αν λες ότι ναι το κάνουν, αλλά θα συνεχίσω να το πίνω ούτως ή άλλως, λοιπόν, τότε θα συνεχίσουν να το κάνουν. Οπότε νομίζω ότι έχουμε τη δύναμη ως καταναλωτές να κάνουμε τη φωνή μας να ακουστεί».

«Και όχι σε κάθε εταιρεία, γιατί μερικές φορές οι συντηρητικοί καταναλωτές δεν πρόκειται να κάνουν καμιά ζημιά σε κάποιες εταιρείες. Αυτή είναι όμως μία από αυτές. Αν δεν έχετε συντηρητικούς καταναλωτές μπύρας, θα το νιώσετε. Και έτσι, ξέρετε, νομίζω ότι είναι ένα δίκαιο… νομίζω ότι είναι ένα δίκαιο πράγμα».

Είπε ότι είναι ένα σημάδι της «εταιρικής Αμερικής» που προσπαθεί να κατακτήσει τη χώρα: «Θα προτιμούσα να με κυβερνούν ‘οι άνθρωποι’ παρά οι εταιρείες».

Στη συνέχεια, ο Johnson ρώτησε τον DeSantis αν θα ξαναπιεί ποτέ Bud Light.

«Όχι, δεν νομίζω», είπε ο DeSantis. «Ξέρετε, προσπαθώ να σκεφτώ τι θα έκανα αν είχα….».

«Δηλαδή έχασαν έναν πελάτη;» ρώτησε ο Johnson.

«Ναι, έτσι νομίζω», απάντησε ο DeSantis.

Και στη συνέχεια αποφάσισε να εξειδικεύσει τη δήλωσή του.

«Αλλά, ξέρετε, η γυναίκα μου και εγώ, αν ποτέ βγούμε έξω για να πιούμε απλώς μια μπύρα – που ομολογουμένως δεν έχουμε τη δυνατότητα να το κάνουμε αυτό όπως παλιά, ξέρετε- μας αρέσει πραγματικά η στιβαρή Guinness», εξήγησε ο DeSantis.

«Ήμασταν, ε, πριν από χρόνια πήγαμε στο Δουβλίνο, πήγαμε και σε κάποια άλλα μέρη, και από τότε είμαστε παντοτινοί οπαδοί».

Ωστόσο, η Guinness δημιουργεί συμπεριληπτικές και ΛΟΑΤΚΙ+ διαφημίσεις από το 1995.

Το 2015 έκαναν αυτήν τη διαφήμιση με τον γκέι παίκτη του Ράγκμπι, Gareth Thomas.

Η Guinness ανήκει στην Diageo plc, στην οποία ανήκει και το ουίσκι J&B, το οποίο κυκλοφόρησε αυτή τη συγκινητική διαφήμιση με τρανς περιεχόμενο πέρυσι. Ήταν κάτι που οι συντηρητικοί έσπευσαν να επισημάνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως απόδειξη ότι ο DeSantis υποστηρίζει τους ‘groomers’.

Στην Diageo ανήκει επίσης η Smirnoff, η οποία διαφημίζει εδώ και χρόνια τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα. Η βότκα έχει συνδεθεί εδώ και καιρό με το Pride και κάνει διαφημίσεις όπως αυτή.




Δες και αυτό!