Λίγες μέρες μετά τη δημοσιοποίηση της καταγγελίας σχετικά τις ρατσιστικές πρακτικές από την Blue Star Ferries, ακόμα ένα περιστατικό για συμπεριφορά διάκρισης σε πρόσφυγες/μετανάστες έρχεται στο φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στο περιοδικό μας, το περιστατικό συνέβη σήμερα το πρωί σε εκδοτήριο των ΚΤΕΛ Αττικής.
Η καταγγελία
“Δευτέρα, 20/07, λίγο μετά τις 11.00 π.μ., βρισκόμουν στο εκδοτήριο των ΚΤΕΛ Αττικής στον Άριο Πάγο για να εκδώσω το ηλεκτρονικό μου εισιτήριο για Θεσσαλονίκη. Όσο ήμουν εκεί ήρθαν 3 νέα παιδιά, πρόσφυγες/μετανάστες, με σκοπό να ταξιδέψουν και αυτοί για Θεσσαλονίκη. Ο εργαζόμενος στα εκδοτήρια ισχυρίστηκε ότι δεν υπήρχαν διαθέσιμα εισιτήρια για Θεσσαλονίκη σήμερα, εκτός από τα βραδινά δρομολόγια. Τσέκαρα αμέσως την ιστοσελίδα των ΚΤΕΛ και είδα ότι υπήρχαν διαθέσιμες θέσεις online και άλλες ώρες τις ημέρας.
Επειδή δεν είχα το θάρρος και τη δύναμη να επέμβω εκείνη τη στιγμή και να μιλήσω στον εργαζόμενο, καθώς φοβόμουν και για τη δική μου ασφάλεια ως ΛΟΑΤΚΙ άτομο, βγήκα έξω και ενημέρωσα τα παιδιά για τις θέσεις που βρίσκω online. Τους ρώτησα αν θέλουν να πάμε μέσα στο εκδοτήριο ξανά, αλλά δεν ήθελαν να μπλέξουν και αποφάσισαν να πάνε μέχρι τα ΚΤΕΛ Κηφισού μήπως εκεί τους εξυπηρετήσουν”.
Η υπηρεσία έκδοσης εισιτηρίων φαίνεται να μην γνωρίζει κάτι για το περιστατικό.