“If only for a second” – Ένα “δευτερόλεπτο” ξεγνοιασιάς για 20 ανθρώπους με καρκίνο

14/12/2013
antivirus magazine διαφήμιση

«Ξέρεις τι μου λείπει πιο πολύ; Το να είμαι ξέγνοιαστη».

Η παραπάνω σκέψη μιας καρκινοπαθούς γυναίκας  αποτέλεσε την έμπνευση για την καμπάνια “if only for a second”.

Τον Ιούνιο του 2013, τοMimi Foundation σε συνεργασία με την Leo Burnett Γαλλίας προσκάλεσαν 20 καρκινοπαθείς να συμμετάσχουν σε μια μοναδική εμπειριά makeover.

Το παρακάτω video μας αποκαλύπτει την υπέροχη περιπέτεια τους.

Το project «If only for a second» παρουσιάζει τις φωτογραφίες του Vincent Dixon, με τη λεζάντα τους, αλλά και την αναγραφή της ακριβούς στιγμής που ο καθένας ξέχασε την ασθένειά του.

Έχει ήδη εκδοθεί και το αντίστοιχο βιβλίο.

Όλα τα έσοδα θα δοθούν στο Mimi Foundation και στο έργο του.




Δες και αυτό!