Η πολυτελής μάρκα ανδρικών ενδυμάτων Suitsupply κυκλοφόρησε τη νέα της καμπάνια συμπεριλαμβάνοντας gay ζευγάρια για την κολεξιόν άνοιξη-καλοκαίρι.
Ομόφυλα ζευγάρια που φιλιούνται και μοιράζονται τρυφερές στιγμές θα εμφανίζονται σε σχεδόν 100 καταστήματα σε 22 χώρες – εκτός της Ρωσίας – καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο CEO της Suitsupply, Fokke de Jong, παραδέχτηκε ότι οι διαφημίσεις τους, υπάρχει περίπτωση, να μην πάνε τόσο καλά παντού.
“Πιστεύουμε ότι υπάρχει πιθανότητα αρνητικών επιπτώσεων, ειδικά σε χώρες που έχουμε σημαντική παρουσία, οι οποίες είναι γνωστές για τις αντικρουόμενες απόψεις τους” , δήλωσε ο De Jong.