Σύμφωνα με το LGBTQ+ Media Mapping Project, μια ανάλυση της κατάστασης των τοπικών μέσων ενημέρωσης, δεκαοκτώ πολιτείες των ΗΠΑ δεν διαθέτουν γνωστά τοπικά μέσα ενημέρωσης για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.
«Υπάρχουν πολλά μέρη στις ΗΠΑ με ελάχιστη ή καθόλου τοπική ενημέρωση για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα», λέει η Tracy Baim, διευθύντρια του LGBTQ+ Media Mapping Project και συνιδρύτρια της εφημερίδας Windy City Times με έδρα το Σικάγο. «Καθώς η πολιτική αντίδραση εντείνεται, αυτές τα κενά γίνονται ακόμη πιο σημαντικά και πρέπει να καλυφθούν με κάποια δημιουργική υποστήριξη. Αυτό θα μπορούσε να γίνει μέσω συνεργασιών με τοπικά κέντρα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, κοινοτικά κολλέγια και πανεπιστήμια, ή ακόμη και με mainstream μέσα ενημέρωσης που είναι πρόθυμα να καλύψουν τις τοπικές ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητες».
Δημιουργημένο σε συνεργασία με το News Is Out, το Ίδρυμα MacArthur, το Ίδρυμα Local Media και τη Σχολή Δημοσιογραφίας Craig Newmark του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, το Mapping Project προσφέρει μια πρώτη ματιά στο τοπικό τοπίο των κουήρ μέσων ενημέρωσης. Η Baim ηγήθηκε του έργου μαζί με την Hanna Siemaszko, η οποία ηγήθηκε της έρευνας.
«Ξεκινήσαμε αυτήν την έρευνα ακριβώς πριν την ανάληψη της νέας προεδρικής διοίκησης», εξηγεί η Baim. «Η αντίδραση κατά των DEI πολιτικών είχε ήδη ξεκινήσει πριν από δύο χρόνια, αλλά το 2025 εντάθηκε. Η υποχώρηση των εταιρειών από το μάρκετινγκ της διαφορετικότητας έχει βλάψει σίγουρα τόσο τα τοπικά όσο και τα εθνικά ΛΟΑΤΚΙ+ μέσα ενημέρωσης. Επιπλέον, υπάρχουν πραγματικοί φόβοι για στοχοποίηση των ΛΟΑΤΚΙ+ μέσων ενημέρωσης, τόσο των ατόμων [που δουλεύουν σε αυτά] όσο και εταιρειών».
Τα αποτελέσματα του πρότζεκτ δημοσιεύτηκαν τον Σεπτέμβριο και «υπογραμμίζουν τόσο τις προκλήσεις όσο και την ανθεκτικότητα των κουήρ μίντια, και ζητούν μεγαλύτερες επενδύσεις για να διασφαλιστεί ότι αυτές οι ουσιαστικές φωνές θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τις κοινότητές τους», όπως αναφέρεται στον ιστότοπο του News Is Out. Μέσω προσεκτικά συγκεντρωμένων δεδομένων, ερευνών και συνεντεύξεων, δημιουργήθηκε μια λεπτομερής έκθεση, καθώς και ένας διαδραστικός χάρτης.
«Η οικονομική σταθερότητα είναι η κύρια δυσκολία για τη συντριπτική πλειονότητα των μέσων ενημέρωσης που απάντησαν στην έρευνα», λέει η Baim. «Δεν έχουν αρκετό προσωπικό για να καλύψουν τις ιστορίες που πρέπει να καλυφθούν ή προσωπικό για να τους βοηθήσει να στραφούν σε νέες πηγές εσόδων. Τα έσοδα από το ΛΟΑΤΚΙ+ μάρκετινγκ έχουν μειωθεί πολύ, και αυτό βλάπτει την κοινότητα συνολικά και τα μέσα ενημέρωσης ειδικότερα».
Παρά τις αυξανόμενες προκλήσεις, η Baim εξηγεί ότι υπάρχουν πραγματικές λύσεις και δημιουργικοί τρόποι για να διασφαλιστεί ότι οι queer φωνές θα συνεχίσουν να ακούγονται.
«Αν και πολλά από αυτά περιλαμβάνουν την ανάγκη για περισσότερη χρηματοδότηση και συνεργασία για την εξεύρεση τρόπων προσέλκυσης περισσότερων φιλανθρωπικών κονδυλίων στα ΛΟΑΤΚΙ+ μέσα ενημέρωσης, έχει επίσης να κάνει με τη βοήθεια στα τοπικά και εθνικά μέσα ενημέρωσης για τη διαφοροποίηση των εσόδων τους, την ανάπτυξη καλύτερων τεχνολογικών υποδομών όπου χρειάζεται και, ειδικά, την ανάπτυξη της πυγμής να ζητούν μικρούς δωρητές», λέει. «Αυτό θα τα κάνει λιγότερο ευάλωτα στις διακυμάνσεις των εθνικών πολιτικών ρευμάτων».
Πληροφορίες από The Advocate.









