Αναδρομή στο παρελθόν και κλείσιμο του ματιού στο μέλλον… η Pepsi ετοιμάζεται για τον επόμενο/επόμενη σταρ που θα γίνει συνώνυμο με το brand της ανά τον κόσμο.
Στα 60’’ του σποτ, από την οθόνη περνούν οι εκλιπόντες Michael Jackson και Ray Charles, αλλά και οι Britney Spears, Kanye West και Mariah Carey.
Το σποτ εγκαινιάζει την εμπορική συμφωνία της Pepsi με το 1ο αμερικάνικο X-Factor που έκανε πρεμιέρα χθες.
Η εταιρία έχει υποσχεθεί πως ο νικητής του reality θα είναι ο πρωταγωνιστής στο διαφημιστικό που θα ετοιμάσει για το επόμενο Superbowl, το σημαντικότερο αθλητικό event της Αμερικής που πραγματοποιείται τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου.