Στις ΗΠΑ τα LGBTQI άτομα ξοδεύουν σχεδόν 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε ένα και μόνο πράγμα. Μα φυσικά στα ταξίδια!
Το ποσό για το οποίο μιλάμε αντιπροσωπεύει το 10% της αγοραστικής δύναμης της LGBTQI κοινότητας. Μία έρευνα που σκοπό είχε να ανακαλύψει τις ταξιδιωτικές συνήθειες της LGBTQI κοινότητας, συνέλεξε πληροφορίες από το Grindr και το περιοδικό Forbes, εστιάζοντας στους Millennial χρήστες, δηλαδή στα άτομα ηλικίας μεταξύ 27 και 37 ετών.
Ο Zachary Stafford, ο αρχισυντάκτης της Grindr και του ψηφιακού περιοδικού της εταιρείας, Into, μίλησε στο Queer Money του Forbes για τα ευρήματα της έρευνας.
Η έρευνα λοιπόν, αποκαλύπτει ότι οι LGBTQ καταναλωτές έχουν αγοραστική δύναμη ύψους άνω των 5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων τον χρόνο σε παγκόσμια κλίμακα.
Στις ΗΠΑ το ποσό συτό φτάνει τα 965 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο.
Το 40% των LGBTI ατόμων ηλικίας 27-37 ετών που χρησιμοποιούν το Grindr ταξιδεύουν κάθε τρίμηνο για διασκέδαση, ενώ το 24% ταξιδεύει κάθε μήνα. Οι περισσότεροι από αυτούς σχεδιάζουν τα ταξίδια τους 1-3 μήνες νωρίτερα (39%) ή 3-6 μήνες νωρίτερα (35%).
Το 61% δήλωσε ότι επιλέγει φιλικούς προς την LGBTQI κοινότητα προορισμούς, ενώ το 75% αναφέρει ότι επιλέγουν περισσότερο τοποθεσίες που έχουν μια LGBTI ιστοσελίδα.
Σύμφωνα με τους χρήστες τους Grindr, οι δέκα καλύτεροι προορισμοί είναι: Ιταλία, Γαλλία, Χαβάη, Νέα Υόρκη, Αυστραλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, Ισπανία, Ιαπωνία και Λας Βέγκας.