Η Coca-Cola έγινε η πρώτη εταιρεία χορηγός στο Super Bowl, η οποία συμπεριέλαβε ένα gay ζευγάρι στα πλαίσια της διαφημιστικής της καμπάνιας για το συγκεκριμένο αθλητικό γεγονός. Στο βιντεάκι που παίχτηκε για πρώτη φορά εχθές, παρακολουθούμε να συμμετέχουν άτομα διαφορετικής εθνότητας . Προς το τέλος, παρατηρούμε και την εικόνα ενός gay ζευγαριού να περνά όμορφες στιγμές με τη μικρή κόρη τους. Στο τέλος του διαφημιστικού εμφανίζεται το hastag #AmericaIsBeautiful , υπό τους ήχους μιας παιδικής χορωδίας που ερμηνεύει το «America is Beautiful».
Η πρόεδρος της GLAAD, Sarah Kate Ellis, δήλωσε: «Η Coca-Cola έχει αποδείξει ότι η εταιρική συνεργασία της Αμερικής με τους LGBT είναι μια επιτυχημένη επιχείρηση. Όσο όμως ο κόσμος στρέφει την προσοχή του στο Σότσι και στους χειμερινούς ολυμπιακούς αγώνες του 2014, είναι ώρα για τους χορηγούς -όπως η Coca-Cola -να δείξουν σε όλο τον κόσμο πόσο υπέροχες είναι οι LGBT οικογένειες».
Η διαφήμιση έρχεται μετά την έντονη κριτική που αντιμετωπίζει η εταιρεία για τη συμπεριφορά της απέναντι στη LGBT κοινότητα. Οι χορηγοί των ολυμπιακών αγώνων έχουν γενικότερα δεχθεί την κριτική για την «αδυναμία» τους να αντιταχθούν ενάντια στο κλίμα ομοφοβίας. Η εταιρεία, πάντως, περνά αμφίσημα μηνύματα σχετικά με την πολιτική της.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η απόφαση να απαγορεύσει στους χρήστες, στα πλαίσια της εκστρατείας του «Share a Coke» στη Βόρεια Αφρική, να τυπώσουν τη λέξη «Gay» στο πίσω μέρος της συσκευασίας του αναψυκτικού. Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, η εταιρεία είχε δηλώσει στο Buzzfeed: «Γνωρίζουμε ότι η εκστρατεία που τρέχει στη Βόρεια Αφρική έχει δημιουργήσει ένα άσχημο αποτέλεσμα. Ζητούμε συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή».
Σε μια άλλη επίσης ανεξήγητη κίνηση, η εταιρεία έκοψε τη σκηνή του γάμου ενός ομόφυλου ζευγαριού, από την ιρλανδική έκδοση του διαφημιστικού της.