Η Barilla, κέρδισε την πρώτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ζυμαρικών με ένα κουτί σπαγγέτι, που απεικονίζει ένα λεσβιακό ζευγάρι.
Η εταιρεία συνεργάστηκε με την εικονογράφο Olimpia Zagnoli όπου της ζητήθηκε να παραδώσει μία νέα σειρά από κουτιά που να απεικονίζουν ομόφυλα ζευγάρι.
Βέβαια, ως μην ξεχνάμε ότι η εταιρία δεν ήταν πάντα τόσο φιλική με την LGBT κοινότητα. Το 2013 ο πρόεδρος Guido Barilla είχε δηλώσει σε ραδιοφωνική συνέντευξη: «Δε θα έκανα ποτέ μια διαφήμιση με μια gay οικογένεια … αν αυτό δεν αρέσει στα gay άτομα, ας φάνε από μία άλλη μάρκα» .
Αργότερα ζήτησε συγγνώμη, ωστόσο, αυτό οδήγησε σε μαζικό μποϊκοτάζ της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της εικονογράφου Olimpia Zagnoli, η οποία μάλιστα έγραψε στο Facebook:
«Την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε με την ομάδα της Barilla, έκανα αμέσως αναφορά στις περίφημες δηλώσεις που ξεκίνησαν το 2013 σχετικά με τα ομόφυλα ζευγάρια. Τους είπα επίσης ότι μετά από αυτό ήμουν τόσο απογοητευμένη, που σταμάτησα να αγοράζω τα προϊόντα τους (όχι μόνο ζυμαρικά, αλλά αλεύρι, μπισκότα, σνακ …) για πολλά χρόνια.
«Αυτό που δεν ήξερα ήταν ότι όσο το έκανα αυτό, η Barilla σημείωσε σημαντική πρόοδο επαναπροσδιορίζοντας ριζικά τον Κώδικα Δεοντολογίας της και προσαρμόζοντας τις εσωτερικές της πολιτικές για να εξασφαλίσει μεγαλύτερη ένταξη και να ενισχύσει το σεβασμό για τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την ισότητα των φύλων, των δικαιωμάτων των ΑμεΑ και των πολυπολιτισμικών θεμάτων” .
Το 2014, η εταιρεία είχε προσπαθήσει να προωθήσει την αλλαγή με μία καμπάνια, όπου ένας έφηβος νεαρός κάνει coming out στη μητέρα του.