To σεξ πουλάει ή τουλάχιστον αυτό ήθελαν να δείξουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας ρούχων Eckhaus Latta, δημιουργώντας μια τολμηρή διαφημιστική καμπάνια για την νέα τους κολεξιόν. Η καμπάνια αυτή επενδύει στον σεξουαλικό ρεαλισμό και χρησιμοποιεί ετερόφυλα και ομόφυλα ζευγάρια, απαθανατίζοντας τα την ώρα του σεξ.
Ο Mike Eckhaus και η Zoe Latta συνεργάστηκαν με τη φωτογράφο Heji Shin. Μαζί αποφάσισαν να αποτυπώσουν “τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στη μόδα και τη σεξουαλικότητα, δημιουργώντας φωτογραφίες που ο καθένας θα μπορεί να ερμηνεύσει όπως θέλει”.
“Ζούμε σε μια εποχή όπου υπάρχει ακόμα ένταση μεταξύ της εξατομικευμένης ελευθερίας της έκφρασης (ειδικά online) και των πουριτανικών προσεγγίσεων στο σεξ που είναι βαθιά κωδικοποιημένοι στον πολιτισμό. Αυτό ήταν λοιπόν μια αντίδραση σε αυτό – μια τεράστια γιορτή του γεγονότος ότι “το πραγματικό σεξ είναι, τελικά, όμορφο”, και είναι κάτι που είναι “αποδεκτό και αναπόσπαστο μέρος της ύπαρξης ενός ανθρώπου”.
Παρά το γεγονός, ότι η εταιρεία είχε προηγουμένως κάνει μια αφίσα με τον καλλιτέχνη Bjarne Melgaard που απεικόνιζε ένα μοντέλο να χρησιμοποιεί poppers, οι Eckhaus και Latta επιθυμούν να τονίσουν ότι η πρόκληση δεν είναι στην πραγματικότητα ο κύριος στόχος εδώ. «Μας ενδιαφέρει περισσότερο να είμαστε ανοιχτοί και να αναγνωρίζουμε ένα πιο ολοκληρωμένο φάσμα ανθρώπινων εμπειριών», λένε.