Tέσσερα τρανς μοντέλα πρωταγωνιστούν στην Pride καμπάνια των H&M στην Ελλάδα

Tέσσερα τρανς μοντέλα, η Καίτη Γκραμμά, η Ellennlooks, η Έλενα Μαλένα και η Κόνι, είναι οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας των H&M Greece για το φετινό Pride, με σλόγκαν «My chosen family»

Η H&M ανακοίνωσε το λανσάρισμα της παγκόσμιας καμπάνιας «My chosen family» με βασικό μήνυμα «Οικογένεια είναι οι άνθρωποι που σε αγαπούν, όποιον κι αν αγαπάς», για την ενίσχυση της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και του Pride.

Η καμπάνια «My chosen family» εστιάζει στην έννοια των μη βιολογικών οικογενειών, οι οποίες διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο για πολλά άτομα εντός της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

Στην Ελλάδα με αφορμή την παγκόσμια καμπάνια, η H&M αναδεικνύει ιστορίες αποδοχής και αγάπης και δίνει ξεχωριστή βαρύτητα στην έννοια κάθε συνόλου, που νιώθει ότι ανήκει ο καθένας. 

Η Καίτη Γκραμμά, ως το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για την Ελλάδα, μεταφέρει τα δικά της μηνύματα και βιώματα στο ευρύ κοινό, ενώ μας συστήνει τους δικούς της ανθρώπους που την κάνουν να νιώθει αποδοχή και ασφάλεια μέσα από reels με στιγμές από την καθημερινότητά τους.

Μαζί με την Καίτη Γκραμμά συμμετέχουν η Ellennlooks, η Konnie και η Elena Malena Sparkle.

Τα πρόσωπα που επιλέγεις ως «οικογένεια» είναι οι ξεχωριστές στιγμές με συναίσθημα που μοιράζεσαι μαζί τους, είναι οι «άτυποι» δεσμοί που σας συνδέουν με παρονομαστές την ανιδιοτελή αγάπη και την αλληλοϋποστήριξη. Διαλέγοντας οικογένεια, έχεις την ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου και να σε αποδέχονται για αυτό.  

«Η συμπερίληψη και η διαφορετικότητα αφορά το ποιοι είμαστε και πως αυτοπροσδιοριζόμαστε και είναι βαθιά ριζωμένη στις αξίες μας. Για να παραμείνουμε πιο σχετικοί τόσο για τους πελάτες όσο και για τους συναδέλφους μας, πρέπει να κατανοήσουμε και να αγκαλιάσουμε πραγματικά διαφορετικές προοπτικές. Ένα πραγματικά περιεκτικό περιβάλλον θα οδηγήσει σε καλύτερες λύσεις, καλύτερες αποφάσεις και καλύτερα αποτελέσματα. Το φετινό Pride φέρνει στη συζήτηση το σημαντικό θέμα της οικογένειας που επιλέγουμε, και είμαι πολύ περήφανη για αυτή τη σημαντική και όμορφη καμπάνια», λέει η Ann-Charlotte Berglind, Επικεφαλής του HR H&M.

Σε σχέση με την παγκόσμια καμπάνια, θα πραγματοποιηθεί δωρεά 100.000 USD στην εκστρατεία των Ηνωμένων Εθνών Free & Equal, η οποία υπερασπίζεται τα ίσα δικαιώματα και τη δίκαιη μεταχείριση της παγκόσμιας ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

Πέτρος Αλεξανδρής

Στο Δημοτικό, όταν η δασκάλα μας έβαλε "Σκέφτομαι και γράφω" να πούμε τι θέλουμε να γίνουμε όταν μεγαλώσουμε, απάντησα: Πρώτα γιατρός και όταν γεράσω περιπτεράς. Από μικρός μου άρεσε η ποικιλία και τη σύνταξη ούτε καν που τη σκεφτόμουνα. Στη συνέχεια ασχολήθηκα ερασιτεχνικά με σχολικές εφημερίδες και όταν πέρασα στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ άρχισα να δουλεύω κανονικά στον ειδικό τύπο σχεδόν από το πρώτο έτος. Το Αntivirus το αγαπάω όπως ο Αθηναίος το χωριό του. Ενώ είμαι αναγκασμένος να ζω από την κανονική μου δουλειά, το Antivirus είναι η πραγματική δημοσιογραφία και το ρεπορτάζ που θα ήθελα να κάνω. Από το 2007 υπάρχει αυτή η σχέση αγάπης.




Δες και αυτό!