Η Kim Chi έγραψε ιστορία. Στις 9 Μαρτίου, η επιχειρηματίας-drag queen ανακοίνωσε ότι η σειρά καλλυντικών της Kim Chi Chic είναι διαθέσιμη στα καταστήματα προϊόντων ομορφιάς CVS.

«Κλαίω με δάκρυα χαράς γιατί η KimChi Chic Beauty είναι τώρα σε επιλεγμένα καταστήματα CVS και δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα μεγαλώναμε τόσο πολύ», έγραψε στο Twitter. «Σας ευχαριστώ πολύ όλους όσους στηρίζουν και αγαπούν τη μάρκα μας!!! Σημαίνει πραγματικά πολλά! Δεν φανταζόσασταν ποτέ ότι θα βλέπατε μια POC queer μάρκα στο CVS, έτσι δεν είναι;».

Η είδηση είναι ιστορική για μια σειρά ομορφιάς που ανήκει σε drag queen. Τόσο επειδή μπαίνει σε μία mainstream αλυσίδα καταστημάτων και μάλιστα σε 130 σημεία σε όλες τις ΗΠΑ, όσο κι επειδή ανήκει – πρώτη φορά – σε μη λευκό queer άτομο (POC=People of Color).

Η Chi ξεκίνησε την KimChi Chic πριν από μόλις τρία χρόνια σε συνεργασία με την ιδρύτρια της NYX, Toni Ko. Τον Οκτώβριο του 2021, γιόρτασε τη δεύτερη επέτειο της εταιρείας με ένα πάρτι στο σπίτι της στο Λος Άντζελες. Με την πάροδο των ετών, η σταρ έχει κάνει μια σειρά από συνεργασίες, όπως η συνάδελφός της, παίκτρια επίσης του Drag Race, Plastique Tiara.

Τα προϊόντα της σειράς είναι πιστοποιημένα vegan και cruelty free.

Η Kim Chi (Sang-Young Shin) είναι drag queen, performer, make-up artist και παίκτρια στη σεζόν 8 του RuPaul’s Drag Race, όπου “τερμάτισε”μαζί με τη Naomi Smalls στην 2η/3η θέση.

Η Chi δεν ήταν η πρώτη queen που λάνσαρε μια σειρά ομορφιάς. Η Miss Fame λάνσαρε τη Miss Fame Beauty το 2018. Άλλες μάρκες που συμπληρώνουν τον τομέα, περιλαμβάνουν την Trixie Cosmetics της Trixie Mattel και την Suck Less της Willam, που προηγουμένως ονομαζόταν Coverboy. Η Mattel αναφέρει συχνά και επαινεί τα προϊόντα της Chi στο δικό της κανάλι στο YouTube.

Στον ιστότοπο KimChi Chic, μπορείτε να δείτε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σε τοποθεσίες CVS στις ΗΠΑ ή να παραγγείλετε online.

Στο Δημοτικό, όταν η δασκάλα μας έβαλε "Σκέφτομαι και γράφω" να πούμε τι θέλουμε να γίνουμε όταν μεγαλώσουμε, απάντησα: Πρώτα γιατρός και όταν γεράσω περιπτεράς. Από μικρός μου άρεσε η ποικιλία και τη σύνταξη ούτε καν που τη σκεφτόμουνα. Στη συνέχεια ασχολήθηκα ερασιτεχνικά με σχολικές εφημερίδες και όταν πέρασα στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ άρχισα να δουλεύω κανονικά στον ειδικό τύπο σχεδόν από το πρώτο έτος. Το Αntivirus το αγαπάω όπως ο Αθηναίος το χωριό του. Ενώ είμαι αναγκασμένος να ζω από την κανονική μου δουλειά, το Antivirus είναι η πραγματική δημοσιογραφία και το ρεπορτάζ που θα ήθελα να κάνω. Από το 2007 υπάρχει αυτή η σχέση αγάπης.